1:1 לק"ש מול אפולון. שרצקי: "בן בסט מועמד"

שרצקי רוצה אותו
שרצקי רוצה אותו | צילום: אודי ציטיאט

דוידוב כבש. הבעלים הבטיח: "יהיה חיזוק לחלק הקדמי". סיסה מועמד

(גודל טקסט)

עירוני קריית שמונה רשמה הערב (שבת) 1:1 עם אפולון לימסול הקפריסאית במשחק הבכורה של מוטי איוניר כמאמן הקבוצה. המשחק נערך בהונגריה במסגרת מחנה האימונים של הקבוצה הצפונית. פדרו נתן יתרון לקפריסאים אך עידו דוידוב, אחת הרכישות של שרצקי הקיץ איזן בדקה ה-76.

 

במקביל ניסיונות הרכש של הקבוצה נמשכים. חלוץ מכבי תל אביב, עדן בן בסט על הכוונת כאשר שרצקי הציע כ-250 אלף דולר לעונה עבור החלוץ שעתיד לעזוב את הצהובים בקרוב. לעת עתה קיימים פערים גדולים בין הצדדים אך ייתכן שמכבי תל אביב תשתתף בשכרו.

 

 

שם נוסף שעשוי להגיע הוא סקו סיסה. החלוץ בן ה-31 מחוף השנהב ששיחק אשתקד בסושו הוצע למועדון ועשוי להגיע למחנה בסלובקיה. סיסה מעבר לשיאו אך רשם עונות טובות ברודה ובפיינורד ההולנדיות. יחד עם זאת, החלוץ מועמד להצטרף גם לאז'קסיו מהליגה השנייה בצרפת.

 

"לא נהנתי ממה שראיתי במחצית הראשונה, זה יקח זמן, אנחנו מתאמנים שבוע", אמר הבעלים איזי שרצקי לספורט1.

 


סיסה במדי פיינורד, עשוי להגיע לק"ש (Gettyimages)

 

על חיזוק הוסיף: "יבואו עוד שחקנים לקריית שמונה. שניים מארבעת החלוצים שלנו לא משחקם. יכול להיות שעדן בן בסט יהיה בקבוצה, אנחנו מנהלים מו"מ עם כמה שחקנים".

 

"הקבוצה תתחבר. אבל זה לוקח זמן. לא רצינו לנסוע לבלגיה למחנה אימון בגלל המצב הביטחוני. מצוין כאן בסלובקיה, זה מקום חדש אבל הוא נהדר. הקבוצה שלנו חדשה, יש הרבה צעירים וזה ייקח קצת זמן", סיכם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי