1:4 מוחץ למכבי פ"ת על בני יהודה

מכבי פת התאוששה מההפסד בבש ומחצה את בני יהודה
מכבי פת התאוששה מההפסד בבש ומחצה את בני יהודה | צילום: עדי אבישי

קניוק עם שער אדיר, רומן עם צמד וכליבאת כבשו לרפואה, תורג'מן צימק

(גודל טקסט)

מכבי פ"ת פתחה את המחזור השביעי עם ניצחון מוחץ 1:4 על בני יהודה. גדי קניוק עם שער גדול נוסף, מיחאי רומן עם צמד ומוחמד כליבאת כבשו לזכות המלאבסים שהתאוששו מהתבוסה בטרנר בשבוע שעבר. תורג'מן רק צימק לחבורה של אריק בנאדו שמעמדו מתערער.
 

בפ"ת היו מודעים לכך שכל תוצאה חוץ מניצחון על הזהובים, הייתה יכולה לגרום ללחץ בקבוצה ולכך שתסריט העונה שעברה יחזור. למרות הטעות בשער החמישי במשחק בטרנר, קובי רפואה המשיך עם  דני עמוס. במקביל, הוא ערך שני שינויים. גל לוי ומוחמד כליבאת, פינו את מקומם לננאד אדאמוביץ' ולגיא מלמד. 

 

 

מן העבר השני, בני יהודה לא ניצחה העונה בשלושת משחקיה במושבה וצברה בהם שתי נקודות בלבד מתוך שש הנקודות שבמאזנה של הקבוצה. לפני המשחק, חלק מאוהדי הכתומים שלא מרוצה מהמצב בו הם נמצאים, קרא לאריק בנאדו להתפטר.

 

הרכבים

בני יהודה: אמיליוס זובאס; איציק עזוז (שון גולדברג 46), קסאביה תומא, מרקו יובנוביץ', בן צעירי; חסן אבו זייד, ניקולה מיטרוביץ' (סתיו פיניש 46), אנטוניו מרסיץ', אלמוג בוזגלו; יונתן כהן (סער בנבנישתי 69), אלון תורג'מן.

מכבי פ"ת: דני עמוס; דור אלו, אליסון דוס-סנטוס, קרלוס קוויאר, נאור פסר; לירוי צעירי, רומאריו פירס, גידי קניוק (לירן רוטמן 74), ננאד אדאמוביץ' (אייטור מונרוי 80), גיא מלמד (מוחמד כליבאת 61); מיחאי רומן.

מהלך המשחק:

בדקה השישית אבו זייד רושם איום ראשון על השער של עמוס, אבל השוער המזוקן מצליח להדוף לקרן. בדקה ה-23 הגיעה התשובה של מכבי פתח תקווה. פירס מצא את קניוק על סף הרחבה, הקשר הסתובב באין מפריע וירה בעיטה אדירה לחיבורים של זובאס. 0:1 למלאבסים. כעבור עשר דקות תורג'מן היה קרוב לשוויון אחרי הקרן של הזהובים, אבל שוב מצא את עמוס מוכן. מיד אחר כך הגיעה הפריצה של דור אלו שהרים כדור נוח לרומן, שנגח מחצישה מטרים פנימה. 0:2 למכבי פ"ת במחצית.


בנאדו יישאר בתפקידו? (עדי אבישי)

רומן חוגג את שערו השני העונה (עדי אבישי)
 

מחצית השנייה נפתחה באותה דרך שהסתיימה הראשונה, עם השער של מכבי פ"ת. מלמד העביר לאדאמוביץ' שהוריד לרומן והחלוץ הרומני לא נכשל מול זובאס. 0:3. בדקה ה-63 הרומני היה קרוב להשלים שלושער, אבל הנגיחה שלו נעצרה במשקוף.


אוהדי מכבי פ"ת מרוצים במשחק החוץ במושבה  (עדי אבישי)

בדקה ה-73 בני יהודה הצליחה להמתיק במעט את הגלולה. תורג'מן קיבל מסירה כפולה מאלמוג בוזגלו וכבש מתוך הרחבה. בדקה ה-88 מתפרצת של מכבי פ"ת הסתיימה עם שער נוסף. רוטמן המחליף פירגן לכליבאת שגלגל לשער ריק. בסיום 1:4 מוחץ לחניכיו של קובי רפואה שעולים זמנית למקום השני.


רומן חוגג צמד אישי (עדי אבישי)

שחקני בני יהודה מאוכזבים בסיום (עדי אבישי)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי