15 אוהדי מכבי ת"א הגיעו לאימון: "אין לכם כבוד"

אוהדי מכבי
אוהדי מכבי | צילום: יוני אריאלי

לא שקט אחרי ההפסד לזניט, אמבולה עשוי להגיע בינואר. מחר: הפועל רעננה

(גודל טקסט)

עדיין לא חלפו 48 שעות מאז סיום ה-4:3 מול זניט ושחקני מכבי תל אביב מתקשים להתאושש ולהרים את עצמם לקראת המפגש מחר מול הפועל רעננה (ראשון, 20:00 בספורט1 וב-HD).

 

גורם בסביבת המועדון סיפר כי הדברים שיצאו מאסיפת השחקנים אתמול בה העביר המנג'ר ג'ורדי קרויף ביקורת נוקבת הם רק קצה הקרחון מהמחשבות העוברות במתחם האימונים בקריית שלום וכי הבעלים הקנדי מיץ' גולדהאר דורש הסברים.

 

 

ג'ורדי קרויף מבין כי עוד שניים-שלושה משחקים ביכולת שהוצגה קבוצתו נגד מ.ס. אשדוד ובית"ר ירושלים תהפוך את העונה למרוץ נגד השעון מול הפועל באר שבע ועל כן קרויף פועל במרץ לצרף מגן שמאלי ובלם. לא מן הנמנע כי אם יימצא שחקן חופשי ראוי הוא יגיע, כאשר במקביל נבחנת רכישתו של המגן השמאלי הזמבי עמנואל אמבולה מהפועל רעננה – שמחר יפגוש את הצהובים בנתניה.

 

מול אלי דסה. החל מהחורף בשני האגפים של מכבי ת"א? (דני מרון)

 

אמבולה יוכל לעבור למכבי תל אביב בינואר 2017 ולא ישתתף באליפות אפריקה שתיערך באותו זמן מכיוון שנבחרתו לא העפילה לתחרות, כמו גם ניגריה כך שנוסא איגייבור יעמוד לרשות המועדון לכל אורך העונה. גורמים במכבי תל אביב אישרו לספורט1 מעקב אחרי אמבולה וטענו כי אם העסקה לא תעבור את רף מיליון היורו ייתכן שהמגן יעבור לקבוצה.

 

מכבי תל אביב זקוקה גם לבלם והמאמצים להביא בחלון ההעברות את סטיב בירנבאום האמריקאי נמשכים. הבלם איתן טיבי הפצוע ממשיך בטיפולים בפציעה בשריר המפשעה ונראה כי אין כוונה לסכן אותו בשני המשחקים השבוע, כאמור כבר מחר מול רעננה וביום רביעי בדוחא מול בני סכנין.

 

במקביל, באימון הקבוצה גם כן התרחשה תקרית כש-15 אוהדים הגיעו למתחם האימונים בקריית שלום וצעקו לעבר השחקנים: "אין לכם כבוד, איך התפרקתם ככה?".

 


אוהדי מכבי, לא עוברים בשקט על אירועי זניט (דני מרון)

 

במישור המקצועי, החלוץ שגיב יחזקאל שהגיע מהפועל תל אביב שוב נותר מחוץ לסגל ולא ישחק מול רעננה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי