16 אוהדים נעצרו והורחקו מהמגרשים ל-60 ימים

בית המשפט טיפל במהרה בקטטה
בית המשפט טיפל במהרה בקטטה |

בית משפט השלום הגיב לקטטת הענק בין הארגונים של מכבי חיפה ומכבי ת"א

(גודל טקסט)

עשרות אוהדי מכבי חיפה ומכבי תל אביב התייצבו הבוקר לבית משפט השלום בחיפה לאחר שהיו מעורבים בקטטות לפני ואחרי המשחק בין הקבוצות אמש באצטדיון סמי עופר.

16 האוהדים שוחררו בתנאים מגבילים והורחקו ל-60 יום מהמגרשים, תוך שעליהם להתייצב בתחנת המשטרה במהלך משחקי קבוצתם.

כידוע, 14 אוהדים של מכבי חיפה ומכבי תל אביב הובאו הבוקר להארכת מעצר לאחר שזוהו במצלמות האבטחה ונעצרו. עוד שני אוהדים נעצרו בשל מעורבתם בהפרת הסדר באימון הירוקים ביום שישי (זרקו גזרים לעבר השחקנים, קיללו והשתוללו).

אוהדי מכבי חיפה אמש. היו במחאה, אך התעמתו (ערן לוף)

בתוך כך, על כר הדשא עצמו איבדה מכבי חיפה את הבלם מארק ואליינטה, שמסתמן כי גמר את העונה בעקבות קרע במפשעה.

בסיום המשחק התקהלו עשרות אוהדים של מכבי חיפה באיזור הספסל של מכבי תל אביב והחלו לצעוק קללות לעבר האורחים, ובמיוחד לעבר האריס מדוניאנין, שענה להם יחד עם מאמן הכושר חואן טוריחו. תוך כדי כך נצפה הקשר הבוסני יורק לעבר האוהדים המקללים, כאשר במקום לא נכחו שופטי המשחק והמשקיף. 

מדוניאנין הגיב בסיום המשחק, ואמר: "אם יעמידו אותי לוועדת משמעת, זו תהיה טעות גדולה. לא ירקתי לעבר האוהדים, עשיתי לעברם תנועות ידיים וסיננתי מילים של אכזבה לעצמי בגלל שלא הצלחנו לנצח קבוצה שעשתה בונקר והרחיקה כדורים. אני מאמין שלא יפגעו בי ולא ירחיקו אותי".

"פער של 31 נקודות? אני ראיתי את ההבדל", הבהיר בסיום מאמן מכבי תל אביב פטר בוס. "ראיתי קבוצה אחת שניסתה לתקוף ואחת שניסתה רק להגן. הם עבדו קשה, היה קשה למצוא מרווחים. רק קבוצה אחת שיחקה כדורגל וניסתה לתקוף". 

"גם בשבוע שעבר אמרתי שלא חשוב להיות עכשיו במקום הראשון, אלא אחרי כל המחזורים", הבהיר בוס, בפניו עומדת ביום חמישי משחק חצי גמר גביע המדינה מול בני סכנין – מפגש שייערך אף הוא באיצטדיון סמי עופר. 


בוס, לא חסך ביקורת (ערן לוף)

"שיחקנו נגד קבוצה חזקה מאוד. הם שלטו במשחק, ללא ספק, והכתיבו את הקצב", ניתח מאמן מכבי חיפה רוני לוי, וסייג: "הגענו ליותר מצבים כדי להכריע את המשחק. אני חושב שהבסיס הוא שהקבוצה תהיה מאורגנת וכך לבנות התקפה, גם אם אנשים לא אוהבים לשמוע את זה". 

"היו דיבורים לא מכובדים לפני המשחק, אבל מכבי חיפה זה מועדון מכובד. לנו אין צד במאבק, אלה שתי קבוצות נהדרות עם הרבה זכויות בליגה", אמר לוי על המתיחות בין הצדדים. "ראיתי הרבה אוהדים שתמכו בקבוצה". 

"ממש לא הוגן, היה אפשר לתת לנו עוד יום מנוחה כדי שיהיה שוויון. יש לנו אופציות אחרות. נשחק בחצי הגמר עם 11 טובים. סופרים את הכסף במדרגות, נקווה שבסוף נוכל להגיד שאנחנו באירופה".


רוני לוי, מחכה לגביע (ערן לוף)

"האם אני צריך לפתוח? לא חושב שאני צריך לענות על השאלה הזאת. אני פה כל עוד הקבוצה צריכה אותי", הבהיר בסיום אוהד לויטה, שהציג יכולת טובה בין הקורות. "כל שחקן שהוא תחרותי והוא ספורטאי מרגיש שמגיע לו. אני עובד קשה, יש מאמן והוא יקבע".

"החזרנו את הכבוד וזה היה חשוב, הייתה שרשרת של תוצאות לא טובות", המשיך השוער. "התוצאה הזאת בסדר מבחינתנו. עד הדקה ה-70 היינו לא פחות טובים והגענו להזדמנויות". על הבלאגן עם האוהדים אמר לויטה: "אנחנו מדברים בינינו על זה שהמשחק הזה חשוב ואנחנו רוצים להיות מרוכזים רק במשחק. היום הקהל עודד בצורה מאוד מכובדת ומאוד תומך גם בשחקנים שבאו אליהם כביכול בטענות, וזה יפה".

כשנשאל על הכרטיס לאירופה, השיב לויטה: "אנחנו נראים יותר טוב במשחקים האחרונים מול המדורגות 1-2. מכאן אנחנו יכולים לבנות משהו יותר טוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי