30 אוהדים מחו באימון בית"ר נגד בן שמעון

|

לא שקט בבירה. הייסטר וקלאודמיר יסופסלו מול בני יהודה. ואלפורט יתבע

(גודל טקסט)

הבלאגן ממשיך לחגוג בבית"ר ירושלים. כשלושים אוהדים ירושלמים הגיעו הבוקר למתחם האימונים במהלך האימון לקראת בני יהודה, ומחו על מצבה המקצועי של הקבוצה.

"לך הביתה רן. אין לך מקום פה", קראו האוהדים למאמן רן בן שמעון שנראה שאיבד לא מעט קרדיט בחדר ההלבשה בשבוע האחרון. הקבוצה מהבירה ניצבת אמנם במקום החמישי עם עשר נקודות, אבל עיקר הטענות באות על היכולת של הקבוצה שלמעט ניצחונות על הפועל כפר סבא ואשקלון לא הצליחה לנצח העונה בליגה.

האירועים בשבוע האחרון שהתחילו עם עבירות המשמעת של קלאודמיר וחסוס רואדה והמשיכו עם אריק סאבו ומרסל הייסטר, צפויים לתת את אותותיהם ביום שני, כאשר גם המגן וגם הברזילאי עשויים לרדת לספסל. לעומתם, סאבו ורואדה לא צפויים להיענש בפן המקצועי כאשר הראשון לא יועמד כלל לדין משמעתי.

החלוץ הברזילאי מוראס שנחת אתמול בישראל החל היום להתאמן עם הקבוצה. הוא ייבחן כשבועיים שלאחריהם במישה וירשים יחתום על חוזה ארוך טווח במועדון על חשבונו של ארסיניו ואלפורט שיוקפא.


ואלפורט. מתחיל להימאס לו (דני מרון)

בסביבת ההולנדי הביעו כעס על המהלך: "לאלי טביב הייתה חצי שנה לבחון את השחקן, ורק אחרי זה להחליט אם הוא מעוניין בו. להחתים שחקן ואחרי חודש לנדות אותו מקצועית, זאת לא התנהגות מכובדת". ההולנדי שכר את שירותיו של עו"ד רועי רוזן ויגיש תביעת בוררות מבית"ר ירושלים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי