4 שינויים בהרכב של אלי כהן: "משחק חשוב מאוד"

ארבייטמן. ממשיך לקבל את הקרדיט
ארבייטמן. ממשיך לקבל את הקרדיט | צילום: דני מרון

לאלה חוזר בהפועל חיפה וישחק לצד ארבייטמן. דודו ביטון יפתח בכפר סבא

(גודל טקסט)

מאמן הפועל חיפה, אלי כהן, הודה כי המשחק הערב (19:30) מול הפועל כפ"ס הוא "המשחק הכי חשוב שלנו העונה" ולאחר פגרה ארוכה והתכוננות בהתאם, החליט על ארבעה שינויים בהרכב.

 

בחוליית הקישור, כהן רוצה לשלב מהירות, אגרסיביות ויצירתיות, ולשם כך יורד יוסי דורה לספסל ובמקומו יישחק לירן סרדל. דימטרי באגה, שבמועדון טוענים כי כבר היה אמור לספק את הסחורה, ימשיך לקבל את הקרדיט והאחרון שישלים את חוליית הקישור יהיה חנן ממן שחוזר לאחר השעיה.

 

 

הישאם כיוואן נפצע גם הוא וייכנס למצבת הפצועים הכוללת את אושרי רואש והאעד עזאם. קשר נוסף שייעדר הוא אמיר אבו ניל, שכזכור התעמת השבוע עם כיוואן, עזב על דעת עצמו את אימון הקבוצה והושעה.

 

באגה צמוד לזהבי. מצפים ממנו ליותר (מני בן ארי)

 

בחוליית ההתקפה יערכו שני שינויים, כאשר מי שסיפקו כחצי מכמות השערים של חיפה העונה יחזרו לאחד עשר הפותחים לאחר היעדרויות, כל אחד מסיבותיו שלו. מהראן לאלה יפתח לאחר יותר מחודשיים ואליו יצטרף תומר סוויסה, שנדד במחזורים האחרונים בין ההרכב לספסל. את חוליית ההתקפה ישלים שלומי ארבייטמן, שהיו ספקות רבות לגבי הצבתו בהרכב הפותח, אך לבסוף החליט אלי כהן להמשיך ולהאמין בחלוץ הרכש שהגיע בינואר, בתקווה שירשית לראשונה מאז הגיע לסמי עופר. ארבייטמן חש בכאבים באימון ביום חמישי ולא הצליח להשלימו, אך הצליח להתאושש בסוף השבוע.

 

בדבריו לקראת המשחק, התייחס כהן לחוליית ההגנה שדי התייצבה מאז הגיע ואמר: "בזמנים כאלה אנו צריכים להיות מאוחדים ולא לחלק את המערך לחוליות, אלא להיות כולם יחד. רק ככה נגיע להישגים. כולם צריכים להירתם ולשחק אגרסיבי, גם אם זה אומר לשחק מכוער".

 

בכרמל מחכים שארבייטמן ימצא את הרשת (אודי ציטיאט)

 

השחקנים נוטים ולתמוך בכהן, למרות הישגיו הדלים עד כה בלשון המעטה. אחד מהם אמר לקראת המשחק: "אלי הבין שחייב את השחקנים הטובים ביותר כרגע. אנחנו חייבים את סוויסה ולאלה איתנו. שלומי חייב להיות מקצוען ולהשאיר את השבוע האחרון והוויכוח עם אלי כהן מאחור. אנחנו חייבים להתחיל להיות החלטיים, זה לא הזמן לתוצאות תיקו בינוניות".

 

הרכב משוער: מריאן אנטלוביץ', דור מלול, טדאש קיאנסקאס, ברונו פניירו, חיים מגרלשווילי, לירן סרדל, דימטרי באגה, חנן ממן, מהראן לאלה, תומר סוויסה, שלומי ארבייטמן.

 

שרון מימר מנסה להחזיר לשחקניו את הביטחון

הפועל כפר סבא נתקעה עמוק במאבקי הירידה בעקבות תוצאות המשחקים אתמול והפסד הערב בסמי עופר משמעותו עבור הירוקים מרחק נקודה אחת בלבד מהקו האדום.

 

המאמן שרון מימר מבקש להוציא את קבוצתו משרשרת של ארבעה הפסדים רצופים ולהחזיר את שחקניו ליכולת שלפני המשחקים נגד הפועל באר שבע ומכבי תל אביב. מימר קיים שיחות אישיות וקבוצתיות כדי להחזיר את הביטחון לשחקניו לאחר רצף המשחקים הקשה.

 

דודו ביטון. זוכה לעדיפות ב-11 (אשר גולדברג)

 

מהסגל ייעדרו ריף מסיקה המורחק ואלירן סימון המושעה מהקבוצה. מימר ימשיך לשחק בסגנון הפתוח וההתקפי שאמור להתחבר ולהביא לתוצאות. שחקן בקבוצה אמר: "משמעות המשחק מובנת לכולם. מי שאומר שזה משחק על 6 נקודות מטעה – זה משחק על עונה שלמה, משחק של בגרות לכל שחקן. חובה לנתק את כול הרעשים מסביב ולהתרכז אך ורק בפעולות שיביאו לניצחון".

 

לחלוץ דודו ביטון עדיפות בהרכב על פניו של רן יצחק. כ-300 אוהדי הקבוצה אמורים להיות הערב באצטדיון "סמי עופר" ולעודד את הקבוצה.

 

הרכב משוער: אוהד כהן, טל בנש, דינו שקוורץ, עמיר נוסבאום, סמי אליקים, בן כוואז, רז כהן, הוגו לופס, עומר פדידה, מאוויס צ'יבוטה, דודו ביטון. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי