6 חודשי מאסר והרחקה ל-4 שנים לאוהד בית"ר

למצולמים אין קשר לכתבה
למצולמים אין קשר לכתבה |

את המאסר ימיר המורחק בעבודות שירות. הורשע בעקבות תקיפת קטין

(גודל טקסט)

בית משפט השלום בחיפה גזר היום (שלישי) על אוהד בית"ר ירושלים שישה חודשי מאסר בפועל שירוצו בעבודות שירות. האוהד, חבר בארגון "לה פמיליה", הורשע בתקיפת קטין, תקיפת סתם (2 עבירות) ואיומים. כמו כן, נגד האוהד יצא צו הרחקה למשך 4 שנים ממגרשי כדורגל. הנאשם ביצע את העבירות לפני המשחק בין בית"ר למכבי חיפה באיצטדיון סמי עופר. 

 

האוהד יבצע את עבודות השירות החל מ-15 במאי באתר יד לשריון בלטרון. ההרחקה מהמגרשים תקפה לכל אחד מהמגרשים בארץ, כלומר הוא לא יוכל להיכנס גם למשחקים בליגה ג' לצורך העניין.

בלי קשר לאוהד שהורשע, ארבעה חשודים שהגיעו למשחק זוהו על ידי השוטרים שהיו ערוכים סביב האיצטדיון, כמי שתקפו אוהדי מכבי חיפה לפני כשבועיים והועברו לחקירה במרחב מוריה. הם שוחררו אך יגיעו בהמשך לבית משפט השלום בירושלים במטרה להרחיקם מהמגרשים.

 

 

כמו כן, במהלך המשחק הורחקו מאיצטדיון טדי שלושה אוהדים בגין הפרות סדר חוזרות, כאשר בסיום נעצר אוהד נוסף שהשליך אבנים לעבר אוטובוס האוהדים של הפועל באר שבע.

 

 

משחק מצוין היה אתמול, שתי קבוצות טובות וחגיגה ביציעים. אצלנו השחקנים יש יריבות ספורטיבית, אבל רק על הדשא בזמן המשחק: בסי…

Posted by Shir Tzedek on Monday, April 4, 2016

 

אוטובוס האוהדים של הפועל ב"ש (אינסטגרם)

 

בבית"ר ירושלים חוששים מכדור שלג

 

בבית"ר ירושלים חוששים שההפסד להפועל באר שבע, השני ברצף, עלול להוביל לכדור שלג שיעיב על העונה המצוינת של הקבוצה. במוקד כמובן היה נושא אי שיתופו של עומר אצילי, שישב על הספסל אך לא קיבל דקות משחק: "אם עומר היה עולה במחצית המשחק היה נראה אחרת", אמרו שחקנים בקבוצה.

 

דושאן מאטוביץ', התייחס לנושא אי שיתופו של הקפטן: "אני לא מופתע שאצילי לא שיחק. אלה שיקולים טקטיים של המאמן, הוא לא שיחק כבר חודש בערך והוא צריך לחזור לכושר".

 

 

"אני מקווה שנחזור לעצמנו אחרי שני הפסדים", המשיך רוקאביצה. "אני מאמין שנחזור לשחק הרבה יותר טוב ונשיג נקודות. היה לנו משחק טוב מול ב"ש, אבל עשינו טעויות טקטיות ומול קבוצות ברמה כזאת גבוהה, משלמים על הטעויות האלה. זה רק אומר שמכבי ת"א צריכים לחשוש מאתנו".

 

דראפיץ'. "רוצים שהמילה האחרונה תהיה שלנו" (דני מרון)

 

אני מנסה ללמוד עברית לא בשביל האזרחות שלי – אלא בגלל שאני חי פה, לטווח הארוך. הילדים שלי גדלים פה, לומדים עברית, ואני רוצה להתערות בחברה. זה עוזר לי להמשיך לשחק כאן, אבל אני עושה את זה בשביל עצמי ומשפחתי – לא בשביל חוזה זה או אחר. לא רוצה להיות כל הזמן על תקן הזר".

 

"אני חושב שהמשחק שלנו היה טוב", אמר סלובודן דראפיץ'. "אבל אסור לשכוח שזה היה נגד קבוצה איכותית שנמצאת במקום הראשון בליגה. אני גאה בצורה שהחבר'ה שלי שיחקו. ההפסד בסכנין היה תחת קשיים רבים, אנחנו טעונים אבל צריכים לדעת להתמודד עם זה. אנחנו רוצים לסיים את העונה כמו שצריך, כשהמילה האחרונה היא שלנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי