60 אלף ש"ח לנעל של זהבי. מי קטפו פרסים?

אווירה טובה בערב הגאלה
אווירה טובה בערב הגאלה |

מכבי ת"א ערכה ערב גאלה. אלברמן על השמועות על בוס: "זה לא אידיאלי"

(גודל טקסט)

עוד לפני שני משחקי ההכרעה – אחד בליגה ואחד בגביע המדינה – מכבי תל אביב ערכה ערב גאלה פרטי, בו נבחרו מצטייני העונה ובכירי המועדון נשאו דברים. האם זה ה"פוש" שהשחקנים בצהוב היו זקוקים לו לקראת המאני טיים? ימים יגידו.

ראשון לדבר היה מרטין ביין, מנכ"ל מכבי ת"א, שסיפק רמז עבה לגבי העתיד של פטר בוס במועדון. "פטר לא ינוח עד סיום המשחק האחרון בגביע המדינה. אנשים עוזבים ובאים, אבל מכבי תל אביב תישאר תמיד", אמר ביין. 

לגבי המעבר לאיצטדיון בנתניה בעונה הבאה, עקב השיפוצים בבלומפילד, אמר המנכ"ל: "מבינים את חוסר הנוחות לאוהדים, אבל נעשה הכל כדי להפוך את זה לבית".

דבריו של ביין כוונו אליו? בוס (אודי ציטיאט)

במהלך הערב ערכה מכבי תל אביב מכירה פומבית ובה עמדה לרכישה בין היתר הנעל שאיתה כבש ערן זהבי שלושער בדרבי בעונת 2013/14. הנעל נמכרה בסופו של דבר, תאמינו או לא, ב-60 אלף שקלים(!). בסך הכל גוייסו במכירה הפומבית לא פחות מ-270 אלף שקלים.

לאחר דבריו של ביין, ערכה מכבי גם את טקס נבחרי העונה הפרטי. גל אלברמן נבחר לשחקן המצטיין מצד השחקנים. "הבחירה על ידי החברים שלי לקבוצה מאוד מרגשת אותי", הודה אלברמן והוסיף: "מי ייתן והעונה תסתיים עם שני תארים נוספים". בתואר שחקן העונה מצד המועדון זכה, איך לא, ערן זהבי, שקטף גם את פרס שער השנה עם הנגיחה הנהדרת ב-2:2 עם באזל.

על השמועות סביב עתידו של בוס אמר אלברמן: "זה תזמון שונה מהשנים האחרונות, אבל זו מציאות שאנחנו מתמודדים איתה בכל פעם מחדש, אז כבר יש לנו ניסיון. גם העונה זה קרה תוך כדי העונה וזה לא היה אידיאלי מבחינתנו, אבל יש פה יותר מדי על הכף. האנרגיות שלנו נתונות רק בהצלחת הקבוצה".


גם אגדות של המועדון הגיעו. קשטן ורוזן (אודי ציטיאט)

מעבר לכך, אליאל פרץ זכה בתואר "שחקן העתיד של המועדון", ואילו חביב אוחיון, שוער קבוצת הנוער, לקח הביתה את פרס שער העונה של מחלקת הנוער לאחר שכבש בראשו נגד בית"ר ירושלים.

השחקן המצטיין של השחקנים. אלברמן (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי