אבו ניל שלח הודעה חריפה לאלי כהן והושעה

אלי כהן
אלי כהן |

שחקן הפועל חיפה תקף את ההחלטה לא לכלול אותו בסגל לקראת נתניה

(גודל טקסט)

בהפועל חיפה מאבדים שליטה. אם נדמה היה שהלחץ ששרר במועדון בשבועות האחרונים קצת ירד בעקבות הכושר הטוב בו מצויה הקבוצה בעקבות צבירת 7 נקודות מ-9 האחרונות, מתברר שהדרך אל האושר עוד רחוקה.

אמיר אבו-ניל, שכיכב בשבועות האחרונים בוועדות המשמעת הפנימיות במועדון לאחר תיקול עם הישאם כיוואן ועזיבת אימון הקבוצה על דעת עצמו, ממשיך לעשות כרצונו. השחקן שלח לאלי כהן הודעה ובה תקף את ההחלטה להשאירו מחוץ לסגל במשחק הניצחון מול מכבי נתניה, לאחר שלדעתו היה מצוין באימונים.

בעקבות כך הודיעה הנהלת המועדון על השעייתו מאימוני הפועל חיפה, משם נמסרה ההודעה הבאה: "אמיר אבו-ניל הושעה מאימוני הקבוצה עקב התנהגות בלתי הולמת". הקשר ידוע בתור שחקן בעייתי ובעבר מצבים כאלה נפתרו בפרידה בין הצדדים. 

אצל טל בנין השחקן קיבל מספר דקות מועט, אולם המאמן נלחם מול הבעלים יואב כץ להשאירו. אצל בן מרגי הוא כלל לא שיחק. אלי כהן ניסה קצת להכניסו לרוטציה, אך ההתהגות שלו הרסה לו כל סיכוי עם שלוש תקריות משמעת בחודש האחרון.

התקרית של אבו ניל הבוקר מצטרפת לעוד מספר מקרי אלימות פיזית או מילולית שאירעו בהפועל חיפה בשבועות האחרונים, ונראה שהלחץ שאמור לעיתים אף להיות חיובי משפיע גם על השחקנים ואפילו על אלי כהן, דבר שעלול לשבת את תכניותיו להישאר.

"לא סתם חמישה מאמנים לא ספרו אותו (אבו-ניל), עכשיו אנחנו רואים איפה נמצא מי שנלחם עליו בתחילת העונה וזה כמובן טל בנין. בבית", אמרו בצוות המקצועי. "איפה הבגרות של המועדון, לא יכולים להתאפק כדי שנישאר בליגה?  אבו -ניל עשה מעשה בלתי רגיל, אך בסך הכל לא הבין מדוע לא ישחק לאחר שבוע אימונים טוב מבחינתו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי