אבו עביד: קיבלתי הזדמנות חד פעמית

אבו עביד
אבו עביד |

מכבי חיפה תפגוש מחר את טביליסי (ספורט1, 18:30), הבלם נשמע מרוצה

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה במחנה האימונים שלה באוסטריה לקראת פתיחת מוקדמות הליגה האירופית. הקשר גארי קגלמאכר הצטרף למחנה לאחר שהחלים מדלקת גרון. הוא ישוב לאימונים בהתאם לקצב החלמתו. מהאימון נעדרו הבלם דקל קינן, שסובל מקרע בשריר התאומים ואייל משומר הסובל מפציעה בגב.

 

הבלם הצעיר, איאד אבו עביד שסגר במכבי חיפה אחרי עונה בהפועל תל אביב העניק ראיון היכרות לאתר הרשמי של הירוקים: "התחלתי לשחק במחלקת הילדים של מכבי חיפה יחד עם איסמעיל ריאן ועטאא ג'אבר. לאחר מספר שנים לא הסתדרתי בפנימיה ועברתי לטוברוק שם הייתי במשך 6 שנים. משם עברתי למכבי נתניה ולהפועל ת"א וכעת אני במכבי חיפה. אני שחקן צעיר, שאפתן שעובד קשה כדי להצליח. היכולות שלי הן היכולות הפיזיות, הכוח והמהירות. אוהב לסמן לעצמי מטרות כל פעם מחדש כי רק ככה אצליח למצות את הפוטנציאל שלי עד הסוף".

 

 

"רוני לוי אימן אותי בנתניה ומאמין בי מאוד וזה חשוב לי. בנוסף, רונן גבאי עבד איתי 5 שנים החל ממחלקת הנוער ועד הבוגרים במכבי נתניה, היה חשוב לי לבוא לצוות שמאמין בי. ברגע שהבנתי שמכבי חיפה רוצה אותי, ידעתי שאני מקבל פה הזדמנות שלא כל אחד זוכה לה", סיפר הבלם.

 

על ההתאקלמות שלו אמר: "אני נהנה מאוד, החבר'ה קיבלו אותי בצורה יפה. יש כאן מרקם חברתי ממש טוב שקל להתחבר לאנשים. לגבי המחנה זה לא קל, אנחנו עובדים מאוד קשה, חשוב לנו קצת השקט שאנחנו מקבלים כאן לגיבוש שלנו ביחד. המשמעת כאן גבוהה מאוד וכל הדברים הללו רק יעזרו לנו להשתפר ולהצליח".

 

מחר (רביעי, ישיר בספורט1HD החל מ-18:25) ייערכו הירוקים את המבחן הראשון שלהם עם מפגש מול דינמו טביליסי הגיאורגית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי