אבוחצירה עשוי לפתוח מול אשקלון, מורי ייעדר

|

בית"ר תחפש בשבת ניצחון ראשון (20:00, ספורטHD1). בלה פמיליה שוב מאיימים

(גודל טקסט)

לאחר שלוש תוצאות תיקו 2:2, בית"ר ירושלים מקווה להשיג ניצחון ליגה ראשון כשתארח מחר את הפועל אשקלון בטדי (20:00, שידור ישיר בספורטHD1). רן בן שמעון הוציא את דן מורי מהסגל כאשר מי שיתפוס את מקומו ב-11 הוא טל כחילה.

מורי שזכה לקרדיט למרות היכולת המכאזבת, שילם הפעם את המחיר וכעת בקבוצה מקווים כי התיאום בין כחילה לחסוס רואדה יעשה את שלו והקבוצה תשמור בפעם הראשונה העונה על שער נקי.


מלבד השינוי במרכז ההגנה, גם בחלק הקדמי יערוך המאמן מספר שינויים כאשר שמעון אבוחצירה יחליף את דוד קלטינס בהרכב ועידן ורד יעבור לעמדת הקשר הקדמי על מנת להשיג הכרעה מוקדמת מול הדרומיים.

בתוך כך, בבית"ר ירושלים כבר הגיבו על ההחלטה להקטין את ההקצבה מטעם העיריה בטענות שהגזענות היא "מכת מדינה ולא מדובר רק במנת חלקה של בית"ר". אלא שלצד ההודעה השקולה וההבהרה שנושא ייבחן, יש מי שכבר סימנו אשמים. 


מורי מול סקאריונה. ישלם את המחיר (ערן לוף)

"ניר ברקת ואיציק קורנפיין ממשיכים לפגוע בבית"ר!", כך נפתחה הודעת התגובה של ארגון "לה פמיליה", שם פרסמו גרסה משלהם להתרחשויות. "גם בימים אלה אדון ניר ברקת ומר איציק קורנפיין לא מכהנים כבעלים בבית"ר ירושלים והם ממשיכים להוכיח את טענות הארגון בשנים האחרונות כי הם אלה שחפצים למחוק את בית"ר ירושלים מעל המפה ולא מתביישים להכניס ויכוחים פוליטיים ואישיים על גב הקבוצה". 

"תמיד ידענו שהניהול בבית"ר עבורו (קורנפיין) הוא שום דבר מלבד קרש קפיצה לפוליטיקה ושוב העובדות מוכיחות שהארגון צדק", נכתב בהמשך. "מעניין איך הוא קיבל תפקיד בעיריית ירושלים ושימו לב מה התפקיד, אחראי על ועדת הכספים של קבוצות הכדורגל בעיר. לא פחות ולא יותר. נתנו לו את המושכות לפגוע ישירות בקבוצה ובמחלקות הנוער של בית"ר ירושלים. אותן מחלקות שהוא אמר שהם קודש קודשים של הקבוצה. ומי מקצץ להם את התקציב?". 


לא עברו על הקיצוץ בשתיקה (דני מרון)

גם ניר ברקת, כאמור, לא יצא חסין: "ומה עם ראש העיר היקר שלנו? הוא רק נותן לו את הגב לעשות כן, כי איך אדון ברקת יתנקם באלי טביב אם לא על חשבון הילדים?! ושימו לב לעובדה שניר ברקת בחר לא להגיע למשחקי בית"ר בתקופת טביב, ואם הגיע, זה אחרי שהחרים את יציע הכבוד מתוך מחאה בגלל חילוקי דעות עם טביב. זה רק מוכיח שההחלטה לקצץ בכספים היא לא באה ממקום נקי אלה באה ממקום של אינטרסים ונקמנות". 

בארגון עברו גם לפסים פוליטיים ואיימו בפעולה בקלפי: "ידוע לכולם שרוב אוהדי בית"ר נמנים עם תומכי הליכוד. רק שהפעם תהיה לנו אולי קצת בעיה לבחור במפלגה שאחד כמו ניר ברקת, שרק משווע שבית"ר תימחק, ימצא ברשימה. אז סליחה שאנחנו מערבבים פוליטיקה בכדורגל, אבל אתם התחלתם את מה שלא תדעו איך לסיים. לתשומת לבך ביבי, בבחירות הבאות תעשה בדק בית לפני שאתה מגיע להתחנף לארגון ביציעי טדי". 

"אנחנו רק במחזור השלישי ולא נשמע פיפס של שירי גזענות ביציע, אז מאיפה המצאתם את הקיצוץ הזה?", נטען בהמשך ההודעה לתקשורת. "אבל מה לא עושים בשביל להפיל את טביב ולקחת את הקבוצה מהדלת האחורית? רק שאנחנו גם במקרה הזה, לא ניתן לכם. אתם תפסידו גם בזה וגם בבחירות".


למי מכוון המסר שבשלט? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי