אבוקסיס: מעדיף את גאדיר וז'אורז'יניו אצלנו

|

אחרי ה-1:1 עם בני יהודה, מאמן סכנין מקווה שחלוץ ב"ש יחזור והקשר יישאר

(גודל טקסט)

בני יהודה ובני סכנין פתחו את עונת 2016/17 בליגת העל עם תיקו 1:1 מתוח ויצרי, אחרי שהכתומים סיימו את המשחק בתשעה שחקנים אך עדיין חילצו נקודה יקרה בבית (החדש) באיצטדיון המושבה.

 

מפגש יצרי במושבה (עדי אבישי)

 

"כשמרחיקים לך שני שחקנים, התוצאה בסך הכל טובה", הודה מאמן בני יהודה אריק בנאדו בסיום. "גם בעשרה שחקנים שיחקנו כדורגל, תקפנו וניסינו להשוות ולנצח. השחקנים הראו נחישות וריכוז וידעו לשמור על התוצאה".

 

 

"אופי זה דבר שצריך להוכיח בכל פעם מחדש", המשיך בנאדו, "היום היה לנו, נקווה שזה מראה משהו גם להמשך. גם תיקו, בסיטואציה הזאת, אני מרוצה. נלמד איפה היו הטעויות ונתקן את זה. אנחנו בוחנים את האופציה ורוצים להביא עוד שחקן, אבל הכל זה עניין של תקציב. אם זה יקרה, זה יקרה. אם לא אז נמשיך בסגל הזה".

 

"בסך הכל, תוצאה טובה". בנאדו (עדי אבישי)

 

בצד השני, נשמעו דברים קצת דומים. סכנין אמנם הייתה עדיפה והגיעה ליותר מצבים, אך יוסי אבוקסיס לא הסתכל רק על חצי הכוס הריקה. "לפני המשחק לא הייתי מתנגד לתיקו בחוץ, במיוחד כשפתחנו את העונה באיחור", הסביר מאמן סכנין, "אבל איך שהתפתח המשחק, הובלנו והגענו להרבה מצבים מול עשרה שחקנים, ואחרי זה לעוד הזדמנויות. לפעמים זה נראה שהגענו יותר מדי בקלות למצבים, אבל השחקנים נתנו את המקסימום ואני גאה בהם על מלחמה אדירה".

 

עבור אבוקסיס, לא היה זה משחק רגיל. המאמן פתח את העונה שעברה בבני יהודה, ועזב במהלכה, אך עדיין יש לו הרבה רגשות חיוביים. "אני אוהב את בני יהודה, יש לי כאן הרבה חברים", אמר אבוקסיס, "גם אני וגם הם רצו לנצח, בסוף יצא תיקו שכולם יהיו מבסוטים".

 

אבוקסיס העדיף לא לדבר יותר מדי על היעדים העונה, אך כן הסכים להתייחס לצרכי החיזוק שלו. "המטרה שלי היא המשחק הבא. לדבר על תארים או פלייאוף זה לא רציני. מה גם שאנחנו צריכים לחזק את הקבוצה".

 

אבוקסיס לא רוצה לוותר עליו. ז'אורז'יניו (עדי אבישי)

 

ולמאמן סכנין יש גם מועמד ספציפי, אחד שמכיר היטב את סכנין – מוחמד גאדיר, שכיום נמצא בבאר שבע, שמצידה מתעניינת בז'אורז'יניו של סכנין, שכבש היום את השער הראשון של עונת 2016/17. אבוקסיס מעדיף שלא תהיה שום עיסקת חבילה, "הייתי מעדיף את מוחמד גאדיר יחד עם ז'אורז'יניו אצלנו, אני חושב שזו עיסקה טובה לכולם".

 

בחזרה לצד הכתום. מי שערך בכורה בבני יהודה הוא אלון תורג'מן, שאחרי שנדד בין מכבי חיפה להפועל תל אביב יצא לדרך חדשה עם שער בבכורה. ועדיין, החלוץ מעט מאוכזב מהמשחק ומעדיף לא להסתכל על העבר.

 

כבש בבכורה. תורג'מן (עדי אבישי)

 

"אני תמיד לא מרוצה כשלא מנצחים", הסביר תורג'מן, נמשיך לשבוע הבא. תהיה לנו העונה קבוצה שנלחמת ומסתכלת לכולם בעיניים, ורוצה לנצח ולקחת את הנקודות כל פעם. לא רוצה לדבר על מה שהיה. טוב לי בבני יהודה, יש לי ביטחון ואני מקווה להמשיך ככה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי