אבידור: הטענות של מכבי ת"א הזויות, לא דחפתי

אבידור ואבוקסיס. החלוץ רק רצה להגן על המאמן המותקף
אבידור ואבוקסיס. החלוץ רק רצה להגן על המאמן המותקף | צילום מסך באדיבות ערוץ 1

חלוץ סכנין לספורט1: "ברור שהצהובים יעשו הכל כדי שראיקוביץ' לא יורחק"

(גודל טקסט)

"התגובה של מכבי אפילו לא מצחיקה", כך הגיב יובל אבידור, חלוץ בני סכנין, לספורט1 על טענת מכבי תל אביב כי הוא, ולא פרדראג ראיקוביץ',  זה שדחף את יוסי אבוקסיס לקרקע במהומה שנוצרה בתום המשחק בדוחה בין הקבוצות (0:0). (הווידיאו באדיבות ערוץ 1).

 

כבר אמש הפיצו הצהובים סרטון בו נראה כביכול שחלוץ בני סכנין הוא זה שגרם לנפילת המאמן שלו. על כך אמר אבידור: "אני מבין שמכבי תעשה את הכל בשביל כדי שראיקוביץ' לא יורחק ויוכל לשחק במשחק העונה מול הפועל באר שבע, אבל הסרטון ההזוי שלהם לא יעזור".

 

 

חלוץ בני סכנין מסר את גרסתו לאירועים: "ראיתי את ראיקוביץ' מתקרב לאבוקסיס, אז ניסיתי להזיז אותו כדי שלא ייפגע, אבל הוא בטח לא נפל ממני. לא רואים דבר כזה בסרטון שמכבי העלתה". אגב, אבידור בן ה-29 היה שחקן של מכבי תל אביב במשך שתי עונות ולא הותיר חותם בקריית שלום.

 

התמונות שבמכבי תל אביב כבר רוצים לשכוח (ערן לוף)

 

שופט המשחק אוראל גרינפלד לא ציין בדו"ח שלו את אבידור, אלא קבע חד משמעית שראיקוביץ' הוא זה שדחף את אבוקסיס. השוער, מכבי תל אביב וכן בני סכנין צפויים לעמוד לדין. השאלה היחידה שנותרה פתוחה היא האם הצהובים יצליחו לדחות את הדיון בביה"ד המשמעתי כדי לאפשר לשוער הסרבי לשחק מול באר שבע.

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי