אברמוב הציע לסער לשמש כיו"ר בני יהודה

התקרב לדת לאחרונה. סער
התקרב לדת לאחרונה. סער | צילום: יח"צ

הבעלים החדש נפגש עם שר החינוך בעבר והציע לו להיכנס למועדון באופן מיידי

(גודל טקסט)

בני יהודה עברה אתמול לבעלים החדש ברק אברמוב, שמתחיל לשנות דברים בקבוצה. בימים האחרונים נפגש אברמוב עם שר החינוך לשעבר גדעון סער, והציע לו לשמש כיו"ר המועדון כבר עכשיו. הכוונה היא לעזור למועדון משכונת התקווה לגייס ספונסרים ותקציבים לקבוצה לעונה הבאה.

 

בשלב זה השיחות לא עלו בהצלחה. סער ביקש פסק זמן לחשיבה, ומתוכננת פגישה נוספת בתוך שבועיים שלושה כדי שההצעה תתפוס תאוצה. הצעה אחרת היא שאם סער יודיע שהוא לא מעוניין לשמש כיו"ר בפועל, יוצע לו תפקיד נשיא בני יהודה.

בשיחות בין סער לאברמוב, לא הסביר השר לשעבר את הסיבות לדחייה של הבקשה, למרות שבבני יהודה ציינו כי בשל התקרבותו לאחרונה לדת, הוא דחה למועד אחד את התשובה. גורם בכיר בבני יהודה: "אכן הייתה פגישה בין גדעון סער לברק אברמוב. בשלב זה אין עדיין הסכמה של האיש להתמנות לתפקיד יו"ר בני יהודה. אנחנו נמתין להתפתחויות בהמשך".

 

סער עצמו הכחיש את הפרסום, ובחיקוי למשפטו המפורסם של יריבו בליכוד, ראש הממשלה בנימין נתניהו, צייץ בחשבון הטוויטר וכתב: "החלק הראשון לא נכון והחלק השני לא יהיה".

 

@Sport1_Sport2 "החלק הראשון לא נכון והחלק השני לא יהיה"

— גדעון סער (@gidonsaar) April 21, 2016

גם לו הוצע תפקיד בכיר. אוסידון (דני מרון)

מי שעוד הוצע לו תפקיד ניהולי בכיר במועדון הוא יו"ר מכבי נתניה לשעבר דורון אוסידון. אברמוב נפגש עם אוסידון מספר פעמים לאחרונה, אך נכון לעכשיו בין הצדדים לא קיימת הסכמה. יחד עם זאת הצעתו של אברמוב לא ירדה מהשולחן ואוסידון הבטיח לשקול אותה.

4-5 מועמדים לתפקיד המאמן

בצד המקצועי, מחפש אברמוב מחליף ליוסי מזרחי, שהודיע שיעזוב. אברמוב ואנשיו אמורים להיפגש עם ארבעה או חמישה מועמדים לתפקיד, כאשר שמותיהם של יובל נעים (הפועל אשקלון), פרדי דוד (הפועל קטמון), אריק בנאדו (מאמן הנבחרת הצעירה) ומרקו בלבול (בלי קבוצה) כבר הוזכרו בתוך המועדון. 


מועמד לבני יהודה. בנאדו (gettyimages)

בבני יהודה סימנו לאחרונה על הכוונת גם את לא אחר מאשר רוני לוי, אבל נראה כי האופציה הזאת פחות רלוונטית אחרי העליה של מכבי חיפה לגמר הגביע. "קיבלנו רמזים שישנה אפשרות שהוא לא ימשיך בחיפה. רוני מאמן ראוי וברור ששכרו הגבוה היה הדבר המרכזי בחשיבה אם אפשר בכלל להביא אותו לשכונה", אמר גורם במועדון.

מעבר לסוגיית המאמן, הבעלים החדש צפוי להיפגש עם אמיר עגייב ואנטוניו מרשיץ' ולהציע להם חוזים משודרגים. בבני יהודה יודעים כי השניים מבוקשים אצל המועדונים הגדולים בישראל, אבל מתכוונים להיאבק על שירותיהם במהלך הפגרה הקרובה.


יקבל הצעה להאריך חוזה. עגייב (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי