אברמוב: "השחקנים אשמים, גם הם ישלמו מחיר"

|

בעלי בני יהודה על פיטורי בנאדו: "לא יתכן שהמאמן לא מסכים לדרך שלי"

(גודל טקסט)

רעידת בתל אביב. לא רק בכדורסל, גם בני יהודה עברה טלטלה עם פיטוריו של אריק בנאדו, שהפך למאמן הראשון העונה בליגת העל שפוטר מתפקידו. יעקב אסייג, שמזה שנים רבות עובד במועדון, מונה לתפקידו.

 

מי שעמד מאחורי ההחלטה הוא הבעלים החדש, ברק אברמוב, שעלה לשידור בתכנית הספורט ב-103FM, הסביר מדוע החליט להיפרד בשלב כל כך מוקדם וגם התייחס למספר סוגיות בנוגע לעתיד בשכונה.

 

 

"המועדון אמנם הוציא הודעה שהוא עומד מאחורי בנאדו, אבל כן יהיו שינויים בצוות המקצועי", התייחס אבמרוב להודעה שהוצאה על ידי המועדון רק במוצאי שבת האחרון, בו קיבל המאמן גיבוי. "הגענו למתחם האימונים, והגענו להחלטה שעוזר המאמן משה הרשקו יועבר לאמן את הנוער. יעקב אסייג יתקדם לאמן את בני יהודה. אסייג היה עוזר המאמן ב-15 השנה האחרונות. אריק לא הסכים לזה, לצערי לא נותרה ברירה ונאצלנו להיפרד".

 

אי אפשר להמשיך לעבוד ככה. אברמוב ובנאדו (דני מרון)

 

"אנחנו פיטרנו אותו כי הוא לא הסכים להתיישר עם דרך הניהול שלי. דרך האימון שלו לא עבדה, אני הבעלים ואני קובע", הבהיר אברמוב. "אי אפשר לעבוד ככה, הוא לא יכול לא להסכים להחלטה שלי. חד משמעית, הוא היה מאמן בני יהודה אם הוא היה מסכים, והוא יודע את זה".

 

"אני לוקח את האחראיות על עצמי על המצב של הקבוצה", המשיך הבעלים. "אני זה שמשלם את הכסף בסופו של דבר. גם אם היה לי ניסיון של 3-4 שנים, הייתי עומד על הרגליים האחוריות שאסייג יהיה עוזר המאמן. המצב לא טוב, ולמען האמת לא יכול להיות יותר גרוע ממה שאנחנו נמצאים בו היום".

 

המצב לא יכול להיות גרוע יותר. אברמוב (דני מרון)

 

בהמשך, התייחס המאמן לאפשרות שמאמן בני סכנין, יוסי אבוקסיס, ישוב לאמן בשכונה ולכך ששחקנים אולי יישלחו ליציע: "יוסי עובד במקום מסוים, הוא מבסוט איפה שהוא נמצא בו. האם אנחנו מחכים לו? זו אמירה לא יפה ולא נכונה. לגבי השחקנים – קודם כל האשמה היא עליהם. המטרה שלי היא שהקבוצה תפתח דף חדש, יש לנו משחק נגד אשדוד ומשם נצא לדרך חדשה. אם זה לא יצליח השחקנים ישלמו את המחיר. כמו בכל מקום אחר, ככה זה עובד".

 

אברמוב גם דיבר על חלקם של האוהדים בפרידה מבנאדו, לאחר שחלקם קראו למהלך באימון האחרון של הקבוצה: "אני מגנה את ההתנגדות של האוהדים, אבל בסופו של דבר מדובר ב-4-5 אנשים. גם את זה אני מגנה, זה גועל נופש, אבל לצערי זו לא פעם ראשונה וגם לא אחרונה שזה קורה. אני נגעל מזה, אבל אני לא חושב שזה מה שגרם לאריק להרים ידיים או לי לפטר אותו. המצב הצריך שינוי, הרבה מאמנים שאימנו בבני יהודה אמרו לי שללא יעקב הם לא היו מנצחים 50% מהמשחקים שהם ניצחו".

 

אוהדי בני יהודה. אברמוב גינה, אך מדובר ב-4-5 אנשים (עדי אבישי)

 

אברמוב דיבר על כך שאסייג מינה את איציק עזוז לקפטן הקבוצה, והתייחס לכך שבנאדו סירב למנות קפטן קבוע. "למה לא היה קפטן? אריק חשב, ואני מסכים איתו, שבאותו הרגע לא היה מישהו שהיה יכול לקחת את הקבוצה על הגב שלו. האם הייתה בעיה עם חסן אבו-זייד? ערבי, יהודה, צ'רקסי לא עניין אותי. כל עוד הוא שחקן של המועדון הוא מחויב למועדון. אין לי בעיה עם אף אחד. היו שחקנים שלא היו מחוייבים ב-100% למועדון. גם אריק וגם אני הרגשתי את זה. יעקב החליט שאיציק עזוז יהיה קפטן, הכל בסדר וזה מקובל עלינו. אנחנו צריכים שקט והצלחה".

 

לבסוף התייחס הבעלים למינויו של אסייג, שכמו באגף הכדורסל טרם ברור האם הוא זמני או קבוע. "עד מתי הוא יאמן? עד מתי שנראה שצריך. אין מאמן שמכיר את בני יהודה יותר ממנו. גם הוא אמר לי שאם נחליט להביא מאמן אחר, הכל בסדר ואין לו אגו. מה שצריך לעשות לטובת המועדון זה מה שיקרה".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי