אדום, אבל בגוש דן: סימיץ' סיכם בהפועל ת"א

מרקו סימיץ'
מרקו סימיץ' | צילום: Gettyimages

הבלם המונטנגרי היה מועמד לב"ש, אך בחר לשחק אצל גוטמן. מו"מ עם דגני

(גודל טקסט)

כפי שפורסם לראשונה בספורט1, הבלם המונטנגרי מרקו סימיץ' סיכם בהפועל תל אביב לשלוש עונות. השחקן בן ה-28 יגיע בימים הקרובים במטרה לחתום על החוזה עם האדומים. 

סימיץ' שיחק בשנתיים האחרונות בקייסריספור מהליגה הטורקית ונחשב לחברו הקרוב ביותר של הקשר נמניה ניקוליץ', שהמליץ למאמן אלי גוטמן להביא אותו לישראל. השניים שיחקו ביחד בבאטה בוריסוב. 

מרקו סימיץ' היה מועמד קודם להפועל באר שבע, אבל העדיף להגיע לקבוצה מתל אביב על מנת לחבור אל ניקוליץ'. 


סימיץ' במדי בוריסוב, פגש גם את זלאטן (gettyimages)

במקביל, בהפועל תל אביב מצפים בקרוב לצרף רשמית את הקשר הארגנטיני ששיחק בעונה האחרונה בטרגו מורש הרומנית, ניקולאס גורובסוב שכבר סיכם את תנאיו במועדון בתחילת החודש ויגיע בקרוב לישראל. כמו כן מתנהל מו"מ מול מכבי חיפה בניסיון לצרף את המגן אוראל דגני שאינו בתכניות של רוני לוי, לאחר שאתמול סיכמו הקבוצות על העברתו של איעד אבו עביד מהאדומים לכרמל.

ואתמול (רביעי) קיבלו האדומים מעט בשורות טובות לאחר שהקבוצה זוכתה בתביעה של שוערה בעבר דני עמוס, לאחר שנאלצה לשלם את משכורתו בעונת 2013/14. עמוס הודיע למועדון כי חתם ברפיד בוקרשט ובהפועל תל אביב ביקשו לסיים את ההתקשרות עימו, אך לאחר שההסכם לא יצא לפועל ביקש השחקן לשוב למדי האדומים ואלה כבר החתימו שוער במקומו (אפולה אדל). 

בהליך הבוררות נקבע כי הפועל ת"א תיאלץ לשלם לעמוס את שכרו, אלא שבית הדין קיבל את טענת האדומים וביטל את פסק הבוררות. בית הדין חייב את הכדורגלן בהוצאות משפט בסך 5,000 ש"ח.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי