אוברניאק: אופטימי לגבי העתיד של מכבי חיפה

אוברניאק. מקווה שבקרוב נוכל לגרום הנאה לאוהדים שלנו
אוברניאק. מקווה שבקרוב נוכל לגרום הנאה לאוהדים שלנו | צילום: ערן לוף

הקשר בראיון בארצו: "כרגע צרפת לא יכולה לזכות ביורו. פולין אולי תפתיע"

(גודל טקסט)

במכבי חיפה מתכוננים לעונה הראשונה שלהם באירופה לאחר תקופה ארוכה, כאשר אחד השחקנים שאמורים להוביל אותה הוא לודוביק אוברניאק, שבתחילה היה ספק אם יישאר לעונה נוספת. הקשר, השוהה בצרפת ויצטרף אל הירוקים במחנה האימונים באוסטריה, התראיין לעיתון יהודי במולדתו ודיבר על הקבוצה ועל נבחרת פולין, בה שיחק ביורו 2012.

 

"היו הרבה שינויים לקראת העונה" אמר אוברניאק, "במיוחד בהיבט של גיוס שחקנים. זה מעודד ואני מאוד אופטימי לגבי העתיד של מכבי חיפה, במיוחד בשנה בה נשחק בליגה האירופית. אני מקווה שבקרוב נוכל לגרום הנאה לאוהדים שלנו, מה שלא קרה בעונה החולפת".

 

 

"בחודשיים האחרונים של העונה, התוצאות היו מאוד טובות. אישית, אני חושב שפתחתי טוב ובהמשך הייתה לי נפילה בינואר ופברואר. החל ממרץ, השתפרתי שוב. אני מטייל לאורך כל הקריירה וההסתגלות שלי לישראל הייתה טובה. הקבוצה מאוד חברותית, יוסי בניון והאחרים קיבלו אותי בזרועות פתוחות וזה הקל מאוד על ההשתלבות שלי. תוך שבוע כבר הרגשתי בבית".

 

בניון. "קיבל אותי בזרועות פתוחות" (ערן לוף)

 

בניון כאמור, היה אחד החברים הקרובים של אוברניאק בכרמל, אך הקשר לקח את העזיבה בצורה מקצועית: "אני תמיד מאוכזב לאבד שחקן ברמה שלו. יוסי לקח את ההחלטה שלו ועכשיו יהיה כיף להתמודד מולו".

 

על הנבחרת הפולנית: "אני חושב שנגיע לפחות לרבע הגמר ומשם והלאה, הרבה תלוי בהגרלה. עם קצת מזל, פולין יכולה להיות הפתעת הטורניר". על צרפת: "אחרי שלושה משחקים, אני עדיין לא רואה איך צרפת זוכה בתואר. צרפת עוד מחפשת את עצמה ולפעמים המשחק שלה מפוזר. אבל יש גם דברים חיוביים שאפשר לראות בנבחרת הזו ועם התמיכה של הקהל, היא יכולה להגיע לפחות לחצי הגמר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי