אוהדי בית"ר נגד טביב: "אין אצילי, אין מנוי"

אצילי. הצטיין מול טוזלה
אצילי. הצטיין מול טוזלה | צילום: אודי ציטיאט

המאבק מחריף: "לא נשתוק כמו במקרה דסה ואזולאי". המועדון: "רוצים אותו"

(גודל טקסט)

אוהדי בית"ר ירושלים החליטו לעלות מדרגה במאבקם נגד הבעלים אלי טביב ולצאת בקמפיין ברשתות החברתיות שכותרתו: "אין אצילי, אין מנוי". הקשר, שנבחר לשחקן המצטיין ב-0:0 מול טוזלה במשחק הראשון במוקדמות הליגה האירופית, מצוי בבוררות נגד המועדון ובסביבתו הגדירו את הסיכוי שיישאר כ"קלוש".

 

"לא יכול להיות שעומר אצילי השחקן הכי טוב בבית"ר ירושלים והקפטן רוצה לעזוב, וטביב נלחם בו במקום ללכת לקראתו", אמר אחד מראשי ההתארגנות לספורט1, "בעונה שעברה איבדנו את אלי דסה ושלומי אזולאי ושתקנו. הפעם לא נשתוק".

 

 

המאבק הזה מצטרף לאזהרה שפרסם ארגון לה פמיליה לפני כשבועיים ובו קרא לטביב לחזק את הקבוצה משמעותית על מנת שתתמודד על האליפות. "כמו כן לא שכחנו לרגע שקבוצתנו לא התחזקה ונעמוד בתוקף השנה לגביי הנושא הזה ולא נשב בשקט מול טביב!!!", נכתב בפוסט שהעלה הארגון בפייסבוק.

 

בסביבות הקבוצה דחו את הטענות ואמרו:" למה כמה מנויים הם עשו בשנה שעברה שעכשיו יעשו חרם? בלי קשר, אנחנו רוצים את אצילי בבית"ר".

 

קמפיין אצילי. גם החיזוק לא מוצא חן בעיני האוהדים 

 

פרט לסיפור עם אצילי, שנמצא בבוררות ונראה בדרכו החוצה, האוהדים מודאגים גם מהחיזוק הדל. טביב אמנם החתים עד כה חמישה שחקנים: דן מורי, קובי מויאל, יעקב בריהון, עידן ורד ושמעון אבוחצירה, אבל בעיני האוהדים אין ברשימה הזאת אף שם נוצץ (אם כי מויאל הוא שחקן בית ששב למועדון).

 

בנוסף, בעוד המנהלת אישרה לקבוצות ליגת העל להביא שישה זרים, אצל טביב משחקים כרגע רק שלושה. ניקיטה רוקביציה ודושאן מאטוביץ' עזבו ואף זר לא הצטרף לבלם הספרדי חסוס רואדה, לקשר הברזילאי קלאודמיר פריירה ולחלוץ ההולנדי ארסניו ואלפורט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי