אוהדי בית"ר על הכוונת של הקהל בבוסניה

אוהדי ביתר. למצולמים אין קשר לכתבה
אוהדי ביתר. למצולמים אין קשר לכתבה | צילום: דני מרון

ישראלים רבים כתבו הודעות נאצה ויצרו מהומה. וגם: הקשר להפועל ת"א

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים תחל את דרכה במוקדמות הליגה האירופית ב-30.6 כשתתארח בבוסניה אצל טוזלה, ואוהדי הקבוצה כבר החלו להציף את עמוד הפייסבוק של יריבתם הראשונה לעונה.

עיקר אוכלוסייתה של בוסניה הינה מוסלמית, מה שהוביל להודעות רבות בעמוד הפייסבוק של הקבוצה הקטנה מבוסניה על ידי אוהדים מישראל שניסו להקניט ולחמם את האווירה על רקע דתי.

כמובן שמנהלי עמוד הפייסבוק הבוסנים לא אהבו את התנהגות הקהל הירושלמי ופרסמו הודעה בה נכתב: "אוהדי בית"ר, אם אתם לא יכולים לתקשר בצורה נורמלית ולכתוב הודעות רגילות, ניאלץ להרחיק אתכם".

טוזלה, שסיימה במקום השני בבוסניה בעונה שעברה, לא אמורה להוות משוכה גבוהה עבור בית"ר, הרי שמדובר שקבוצה ששיחקה בפעם האחרונה במפעל אירופי בגביע האינטרטוטו ב-1983. לאירופה היא הגיעה לאור העובדה כי הגיעה לגמר הגביע הבוסני ובו הפסידה.

אם לא די בכך, אם תצליח לעבור בית"ר ירושלים לסיבוב המוקדמות השני, היא עשויה לפגוש את אומוניה ניקוסיה הקפריסאית בשורותיה חתם בקיץ האחרון אמיר עגייב.

רבים מאוהדי אומוניה, שארגון האולטראס שלה ידוע בקשריו הטובים עם אולטראס הפועל ת"א, החלו לפרסם ברשת הודעות קשות נגד אוהדי בית"ר ירושלים ובין השאר נכתב: "שער 9 מחכה לנקמה על מה שעשיתם לאחים שלנו" (כתגובה למתקפה האלימה שהובילה לפציעת ראש של אוהד הפועל ת"א מגרזן).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי