אוהדי כפ"ס יערכו הפגנה מול לשכת ראש העיר

המשטרה כבר אישרה להם להפגין
המשטרה כבר אישרה להם להפגין | צילום: דני מרון

הירוקים יפגינו לאחר שפגישה של שחם בעיריה לא שינתה דבר. בעונה הבאה בהרצליה?

(גודל טקסט)

הפועל כפר סבא ככל הנראה תיאלץ לנדוד ולא תוכל לארח את משחקיה הביתיים בעונה הקרובה באצטדיון "לויטה" בעיר, כך מסרה הקבוצה בהודעה רשמית.

"אתמול בערב, לבקשת עריית כפר סבא, נערכה פגישה במשרדי העירייה, בנוכחות סגן ראש העיר צביקה צרפתי, מנכ"לית העיריה, אושרת גני גונן, וסתיו שחם. להפתעת ראשי המועדון כל שנאמר בפגישה הוא שלעיריה יקח עוד חודשיים לבדוק ולהחליט, אם בכלל, לגבי הנושאים העומדים על הפרק על מנת שלויטה יעמוד בתקנים ויאושר.

"הפגישה עברה לטונים צורמים מאד, כאשר נאמר לסתיו כי לדעת העירייה על הקבוצה לעבור לשחק בהרצליה עד שימצא פיתרון על ידי העירייה. סתיו סירב לקבל הודעה זאת ודרש כי ראש העיר יודיע על עמדת העירייה בקולו שלו", נכתב בהודעת המועדון.

יחגגו בהרצליה בעונה הבאה? (עדי אבישי)

הקבוצה כידוע אמורה לרשום איצטדיון  ביתי עד יום רביעי הקרוב ומעוניינת לשחק באיצטדיון הביתי בכפר סבא, למען אוהדי ותושבי כפר סבא, אך נראה כי לאור התשובות מקברניטי העיר בשלב זה תאלץ לנדוד לאיצטדיון מרוחק.

ארגוני האוהדים של הפועל כפר סבא, "העורק הירוק" ו"הלב הירוק", הודיעו על עריכת הפגנה גדולה ביום רביעי הקרוב מול לשכת ראש העיר, הפגנה אשר כבר קבלה את אישור משטרת כפר סבא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי