אוהדי סכנין: נחרים את הקבוצה אם תארח בעכו

אוהדי סכנין
אוהדי סכנין |

בקהל מאשימים את ההנהלה ותוקפים את חברי הכנסת הערבים ושרת הספורט רגב

(גודל טקסט)

בני סכנין תיאלץ לעבור לשחק בעכו עקב דרישות ההתאחדות לכדורגל בנוגע לשיפוץ איצטדיון דוחה. בהנהלה שוקלים לעבור, דבר שהכעיס את האוהדים השולחים איומים לכל הכיוונים בניסיון למנוע את המהלך. ההנהלה, העיריה, שרת הספורט מירי רגב – איש לא חמק מתחת לרדאר. 

בשיחה עם ספורט1 טוען בכיר מארגון האולטראס של סכנין: "איפה היו ההנהלה, העיריה וחבר הכנסת כשדרשו מהם בעונה שעברה לשפץ את המגרש? אנחנו מאיימים להחרים את משחקי הבית אם זה לא יהיה בדוחה. לא יכול להיות שנציגת המגזר, קבוצה עם קהל רב, תשחק במגרש אחר בגלל רשלנות ואדישות של המטפלים". 

בסכנין מודעים לעובדה שהאוהדים הם אחת מנקודות הכוח בקבוצה. הפעם מדובר באותם האוהדים שתמיד תומכים ומדברים נגד ההסתה ובעד ההתנהגות וההתנהלות הספורטיבית, אולם כעת מרגישים בארגון שהפקירו אותם. 

"חברי הכנסת הערבים באים רק מול בית"ר או לאיזה משחק חשוב כדי להצטלם, אנחנו לא רואים שום תועלת מהאנשים האלה", תקף אותו בכיר באולטראס. "זה לא מגרש פוליטי, זה מגרש ספורט ולא במה כדי להתפרסם. מי שבא לו להתפרסם, שיילך למקום אחר. הקבוצה זאת מייצגת את המגזר בספורט וזהו לא מקום לאינטרסים פוליטיים. אנחנו נעמוד מול כל ח"כ שיבוא רק למשחקים גדולים כדי להסית דרך הכדורגל ולא תומך בנו". 


עוזרים או רק באים להצטלם? (ערן לוף)

האוהדים שתומכים בקבוצה מבקשים מהעיריה לתמוך באיצטדיון ולארגן מגרש אידיאלי ואווירה חמה לבני סכנין, שנתפשת בעיניהם כקבוצה המייצגת כשני מיליון ערבים במדינה. "הפועל כפר סבא קבוצה עם 2,000 אוהדים והעיריה נותנת להם תקציב כדי לשקם את המגרש. אנחנו שמייצגים שני מיליון ערבים חושבים לשחק במגרש אחר, זה פשוט הזוי", התרעם.

גם ההנהלה לא נותרה נקיה. "אם אין להם מספיק אחריות ולא רוצים להשקיע בקבוצה, ולהתחיל כל עונה עם בעיות תקציביות, חוסר בשחקנים או בעיות מגרש, אז אנחנו מבקשים מהם לפנות את המקום לאנשים אחרים שבאפשרותם לקחת אחריות ולהוביל את הקבוצה למקומות יותר טובים", המשיך אותו בכיר בארגון האוהדים. "אנחנו קבוצה לגיטימית שמייצגת את המגזר עם אוהדים טובים וקבוצה חזקה עם בסיס טוב, אבל חסרה לנו ההכנה האידיאלית. מכל הכיוונים, לא היה צריך להיות אדישים. חייבים לייצג את המגזר הערבי בצורה הכי מושלמת". 

האוהדים גם כן תקפו את שרת הספורט מירי רגב, וטענו: "אנחנו מציעים למירי רגב שתבוא ותדאג לקבוצה שמייצגת שני מיליון ערבים ושתתייחס לנו כקבוצת ליגת על ולא ליגה ג'". 

בנושא אחר , בני סכנין סיכמה עם סיראז' נסאר מהפועל תל אביב על חוזה ל-3 שנים והצדדים צפויים לחתום על החוזה ביומיים הקרובים. 

"מזמן חיכיתי להצעה הזו ורציתי לשחק בסכנין", אמר סיראז' נסאר. "אני אוהב את הקבוצה ומרגיש שאני יכול לחזור לימים הטובים שלו פה". במקביל, הקבוצה מעוניינת בעאיד חבשי ועטאא ג'אבר ממכבי חיפה על מנת לחזק את ההגנה והקישור, בנוסף למוחמד כליבאת ומספר זרים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי