אוהדים של הפועל ת"א התפרעו בקרית שלום?

שחקני מכבי תא בקרית שלום
שחקני מכבי תא בקרית שלום |

ממכבי ת"א נמסר שהשחקנים ספגו קללות ואבנים נזרקו. חמד יצטרף?

(גודל טקסט)

שבוע עמוס יעבור השבוע על מכבי תל אביב. הצהובים יקיימו בראשון את משחק גביע הטוטו הראשון שלהם נגד מכבי פתח תקוה ובחמישי יארחו את פנדורי למשחק הגומלין במוקדמות הליגה האירופית. עוד לפני כל זה, חוו הצהובים אירוע לא נעים.

האלימות בספורט היא ממש לא נחלתה של עיר אחת או איזור מסוים. ממכבי תל אביב נמסר כי חבורה של אוהדים המזוהים עם הפועל ת"א הגיעו לפנות ערב למתחם האימונים בקרית שלום, התפרעו, קיללו את שחקני הקבוצה שעמדו לפתוח באימון והשליכו אבנים. משטרה הוזמנה למקום. 


הכדורגל הישראלי חזר, גם ההתנהגות האלימה (עדי אבישי)

המאמן שוטה ארבלדזה מעוניין להביא חלוץ מרכזי. המגעים עם תומר חמד נמשכים וההצעה של הצהובים לחוזה של ארבע שנים בשכר של מיליון יורו לעונה מפתים את חלוץ ברייטון, ששוקל את המהלך. חמד בכל מקרה אינו מתכוון לבקש לעזוב את המועדון האנגלי ונותן למכבי ת"א לפעול מול מנהלי ברייטון.

למרות שהצהובים שקלו לשחרר את אורלנדו סה, החלוץ אינו מבוקש עד כה אפילו בתמורה לכרטיס חופשי. שכרו שעומד מעל 650 אלף יורו מהווה מכשול, כשגם א.א.ק. לרנקה ביקשה שמכבי ת"א תשתתף ביותר ממחצית שכרו. הפורטוגלי כבר הודיע כי הוא אינו מוצא מועדון חלופי ומבקש להוכיח כי הוא ראוי להמשיך בקבוצה.

נוסא איגיבור הבהיר אתמול פעם נוספת שאינו בתוכניות העזיבה של מכבי ת"א והוא ימשיך גם בעונה הקרובה. הקשר הניגרי קיים שיחה עם ג'ורדי קרויף ממנה עולה שהוא אינו ברשימת השחקנים המתוכננים או ששמם מוזכר כמי שיפנו מקום לשחקן זר אחר. 

לא עוזב לשום מקום. איגיבור (דני מרון)
 

בשבוע הקרוב אמור להגיע לקבוצה שחקן זר נוסף, ככל הנראה מגן שמאלי שימלא את מכסת ששת הזרים. מכבי ת"א ממשיכה במאמצים לצרף את היהודי אמריקאי סטיב בירנבאום, כשהפער הכספי עומד על 400 אלף דולר מול קבוצתו די.סי. יונייטד.

בנוגע למשחק מחר בגביע הטוטו, נראה שחביב אוחיון, עומרי בן הרוש, טל בן חיים, אליאל פרץ, אלי דסה, איל גולסה, יוסי בניון, ברק יצחקי ועדן בן בסט לקבל את חולצת ההרכב הראשון או לפחות לזכות ביותר דקות משחק. הרכש החדש אוסקר סקאריונה טס למולדתו ולא יהיה בסגל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי