אוואט: "מצפה מהשופט לשיקול דעת טוב יותר"

רגע אחרי המחלוקת
רגע אחרי המחלוקת |

מאמן אשדוד מאוכזב מהאדום והפנדל שנפסקו לחובתו ב-1:0 לקריית שמונה

(גודל טקסט)

אחרי ההפסד 1:0 במחזור הפתיחה לקריית שמונה, במ.ס. אשדוד התחושה היא של אכזבה וכעס משולבים. אכזבה מעצם ההפסד, וכעס על השופט איתן שמואלביץ' שלדעת הקבוצה טעה וקיפח אותה.

 

האירוע המדובר התרחש בדקה ה-41 כאשר קרלו ברוצ'יץ', מגן אשדוד, ניסה לעצור בידו את הכדור מלחצות את קו השער. הכדור בוודאות נגע ביד, אך לאחר מכן גם חצה את קו השער. שמואלביץ' לא אישר את השער והחליט – אדום למגן, ופנדל לקריית שמונה (אותו כבש אחמד עאבד).

 

 

לדעת אשדוד שמואלביץ' טעה והרחיק את ברוצ'יץ' בניגוד לחוקה, והיה צריך להסתפק בצהוב ולאשר את השער. "הייתי מצפה מהשופט לשיקול דעת טוב יותר", אמר מאמן אשדוד רוני אוואט, "חבל. אני מאוכזב מאוד, לא חושב שזה משחק שהיינו צריכים להפסיד בו. מתסכל כי היינו שווים יותר במשחק הזה".

 

אשדוד תפגוש ביום ראשון הבא את מכבי ת"א, ובמועדון מקווים כי עד אז שני הקשרים האחוריים, רועי בקל וגדי קינדה, יהיו כשירים לחלוטין ויוכלו לחזור לשחק. להבדיל מבקל, קינדה אמנם ישב על הספסל מול קריית שמונה ולא שותף, אך שניהם עדיין סובלים מקרעים קטנים בשרירים והשבוע יתברר מצבם.

 

גם החלוץ הקרואטי, דראן באגריץ' לא היה בסגל בגלל שהשחרור הבינלאומי שלו לא הגיע. בקבוצה מאמינים שהשחרור יגיע בימים הקרובים והוא יהיה בסגל ואלי גם בהרכב מול מכבי ת"א.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי