אוואט: הקהל גירש את יוסי? איפה המועדון היה?

האזינו לראיון
האזינו לראיון | צילום: ערן לוף

שוער העבר: "המעבר למכבי ת"א היה צעד אמיץ, מכבי חיפה לא רצתה את בניון"

(גודל טקסט)

דודו אוואט דיבר בראיון לתכנית הספורט של 103FM על יוסי בניון, הדילמות בתור סוכן שחקנים והיחסים מול מכבי חיפה. 

"הייתה תקופה שהמועדון הראה לו את הדרך החוצה. הם רצו חד משמעית להתנתק מיוסי בניון במהלך העונה", קבע אוואט. "לאף אחד אין זכות לגרום לשחקן לפרוש מהמשחק. למה צריכים להתעצבן אם הוא עובר לקבוצה אחרת? המועדון ידע שבסוף השנה יוסי מסיים חוזה ואם היו רוצים היו מחתימים אותו". 

"המעבר למכבי ת"א היה צעד אמיץ מבחינתו", המשיך שוער העבר. "בישראל הייתה לו הזדמנות להגיע גם לבאר שבע וגם למכבי חיפה. הוא בחר לחזור לחיפה כי זו הקבוצה ממנה יצא לחו"ל. זו הקבוצה בה הוא רצה לסיים את הקריירה. הוא סבל, אוהדים קיללו אותו בלי קשר למה שקורה על המגרש". 

"יוסי הוא שחקן תחרותי ומה שהביא למה שהוא השיג בקריירה זה יצר התחרותיות שלו. אוהדים גירשו אותו? אז איפה היה המועדון כדי לגנות את הדבר הזה? היום זה יוסי ומחר זה מישהו אחר", הזהיר אוואט. "יש דרך להיפרד, מדברים על הדברים. אני לא שופט את הקהל או המועדון, אני אומר את דעתי המקצועית". 

כשנשאל על יחסיו המקצועיים עם מכבי חיפה והשחקנים שהוא מייצג, השיב אוואט: "על אייל גולסה מכבי חיפה לא הגישה הצעה. על חן עזרא פתחתי בפניהם את כל התמונה. ואת אוראל דגני הם פשוט לא רוצים. אני מקבל פניות מהרבה מאוד שחקנים, אבל בגלל כל התככים אני לא עובד בארץ. המטרה שלי היא לעבוד כמה שיותר בחו"ל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי