אוחיון חתם בווטפורד. סה עבר לליאז' ופינה מקום

|

שוער מכבי ת"א הושאל עם אופציית רכישה עבור 2.5 מיליון יורו. זר שישי יצטרף

(גודל טקסט)

נציג חדש לכדורגל הישראלי באנגליה. חביב אוחיון, שוער המשנה של מכבי תל אביב וקפטן נבחרת הנוער, חתם רשמית אצל ווטפורד. הוא הושאל תמורת 100 אלף יורו, ולמועדון מלונדון תהיה אופציה לרכוש אותו בקיץ הבא ב-2.5 מיליון יורו נוספים. 

"גם ברגע מאושר זה – רגע שבו הגשמתי חלום – הנבחרת היא מעל לכל", כך אמר חביב אוחיון לספורט1. השוער הצעיר, קפטן הנבחרת עד גיל 19 כאמור, ימריא כעת לסרביה שם תערוך החבורה של אלון חזן טורניר ידידות.

Maccabi Tel Aviv wishes GK Haviv Ohayon Good Luck on his loan to @WatfordFCpic.twitter.com/0gTCTHHH4H

— Maccabi Tel-Aviv (@MaccabiTLVFC) August 31, 2016

אוחיון, אם כן, לקח צעד גדול קדימה לקראת המשך הקריירה שלו. יחד עם זאת, חשוב להדגיש כי בגיל 18 הוא לא מתוכנן להיות השוער הראשון של ווטפורד, אלא לשמש כשוער בקבוצת הנוער או קבוצת המילואים של המועדון. אולי בעתיד נראה אותו גם משחק בפרמייר-ליג.

פינה למכבי ת"א מקום לזר נוסף. סה (עדי אבישי)

שחקן אחר שעוזב את הצהובים – אחרי פחות משנה – הוא אורלנדו סה. החלוץ הפורטוגלי יחתום לשלוש שנים בסטנדרד ליאז' הבלגית, כך הודיעה מכבי תל אביב באופן רשמי. סה כבש 3 שערים ב-9 הופעות העונה ובסך הכל 6 שערים ב-22 הופעות מאז הגיע לארץ בינואר 2015.

"אנחנו רוצים להודות לאורלנדו על המקצועיות שהפגין עד לרגע האחרון", אמר המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף לאתר הרשמי, "הפנדל שכבש בספליט נגד היידוק עזר לנו להעפיל לשלב הבתים של הליגה האירופית ואנו מאחלים לו הצלחה בדרכו החדשה".

בעקבות עזיבתו לבלגיה, למכבי תל אביב יש כעת מקום לזר חדש בסגל. כידוע, בימים האחרונים עלו דיווחים באירופה, לפיהם סגנית האלופה מעוניינת בשירותיו של חואן וארגס, מגנה השמאלי של בטיס ונבחרת פרו.

 

טננבאום. קיבל את תעודת הזהות והצטרף רשמית

 

בינתיים, מכבי תל אביב כבר מצאה שוער צעיר שיחליף את אוחיון והודיעה על צירופו של השוער הברזילאי בן ה-21 דניאל מילר טננבאום, שהושאל לעונה מפלמנגו ולמכבי ת"א אופציה לרכישתו.

 

לפי האתר הרשמי של מכבי תל אביב, טננבאום מתנשא לגובה של 1.91 מטר. הוא גדל במחלקת הנוער של פלמנגו ובמהלך העונה האחרונה היה בשבוע התרשמות במדי בקריית שלום.

היום הוא השלים את רישומו במשרד הפנים וקיבל תעודת זהות ישראלית. המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף אמר לאתר הרישמי של המועדון: "דניאל הרשים אותנו במהלך שבוע האימונים בעונה שעברה ואנחנו שמחים לצרף אותו לסגל מכבי ת"א".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי