אולי יעקב שחר יעשה סדר במכבי חיפה?

שחר. פעם היו מגיעים כוכבים
שחר. פעם היו מגיעים כוכבים |

נשיא הירוקים מבוהל בעקבות עונת בלהות נוספת שהוא עצמו אחראי לה

(גודל טקסט)

"אני מקשיב לשטויות שאתם מדברים", כך פתח יעקב שחר את ההתקפה שלו על צוות המנחים בתוכנית הספורט של 103FM. הנשיא הראשון בכדורגל הישראלי, נשמע מבוהל, לחוץ וסירב לדבר על התוכניות שלו לעונה הבאה וטען שהוא לא מתעסק בזה כרגע.

 

אולי זאת הבעיה הכי גדולה של מכבי חיפה שהבעלים שלה לא חושב כבר על עונת 2016/17 (נו באמת יענקל'ה). הרי גם הוא יודע שהעונה הזאת היא כישלון ענק, אז מה הטעם לחכות למאי. זכייה בגביע המדינה שתסדר גם כרטיס לאירופה יטשטשו רק במעט את העונה החלשה של הירוקים בליגה.

 

אז מעניין מאיפה צצות הידיעות על כך שבמכבי חיפה כבר חושבים על רכש וגם בנושא המנהל המקצועי והמאמן גואה בורסת השמות. פעם במכבי חיפה היו מצרפים שחקנים-כוכבים, שיכולים היו להוביל את המועדון לתארים, אבל בשנים האחרונות המועדון המעוטר הוא סמל לבינוניות – כל עונה מתחילה עם ציפייה למאבק על האליפות ונגמרת בקושי עם מקום בפלייאוף העליון.

 

רק השבוע, פורסם שדור אלו ממכבי פתח תקווה, עשוי להגיע לכרמל. אלו הוא שחקן ליגה טוב, אבל לא הוא יביא את הבשורה. ואלו כמשל מסביר את מדיניות הרכש של המועדון. למכבי חיפה יש את אחת ממחלקות הנוער הטובות בארץ, אז במקום לקנות שחקנים כמו אלו וטל בנש, שמישהו יעשה שימוש יותר יעיל בשחקנים שלהם המושאלים לקבוצות אחרות. ומה עם שובל גוזלן שכבש את שער הניצחון של הנבחרת הצעירה ביוון (0:1) אבל לא ראה דשא כבר חודשיים אצל רוני לוי.

 

הגיע הזמן שיעקב שחר יעשה סדר כבר עכשיו ולא יחכה לסוף העונה. למנות מנהל מקצועי בשכר ולא להסתמך על טביעת העין ותחושות האצבע של הנשיא, שמצדו יעלה ליציע ויצפה במשחקים. מנהל מקצועי זה דבר נהדר – לא נראה שמכבי תל אביב סובלת בשנים האחרונות.

 

ברקת. שותקת בפרשת מסע הנבחרת (עדי אבישי)

 

אלונה, איפה את?

 

מעניין למה רק למכבי תל אביב יש את האומץ לצאת למסע המיותר של נבחרת ישראל בארצות הברית. הרי ברור שגם לראשי הקבוצות האחרות, שישתתפו בעונה הבאה במפעלים האירופים, יש הסתייגות גדולה מכך שהשחקנים ינוחו פחות לקראת הכנות קדם עונת 2016/17.

 

שתיקתה של הפועל באר שבע מפתיעה במיוחד. לאלונה ברקת יש לא פחות משישה שחקנים בנבחרת ישראל ואם בנגב יזכו באליפות הם ישובצו כבר בסיבוב הראשון של מוקדמות ליגת האליפות וישחקו כבר בסוף יוני. כלומר גם כך מאור בוזגלו, שיר צדק ושאר הבארשבעים יחלו את ההכנות מוקדם מכולם, באמצע חודש יוני.

 

לשחק בנבחרת זה קודם כל כבוד גדול. זה גם חותמת על כך שאתה שחקן טוב  וגם מועיל לחתימה בפרמייר-ליג, ליגה שדורשת הופעות בינלאומיות. אבל וזה אבל גדול – מסע לצפון אמריקה ומשחק נגד נבחרת בינונית כמו ג'מייקה הוא מיותר, ונועד בעיקר לסתום את הגרעונות המצטברים של ההתאחדות (ע"פ פרסומים זרים).

 

ועד כאן דיברנו רק על מנוחה ולא חלילה על פציעות. דמיינו לעצמכם מצב שבו מכבי תל אביב ובאר שבע נאלצות להסתדר בשלבים המכריעים של מוקדמות הצ'מפיונס בלי שחקן משמעותי, שנפצע במשחק מול ג'מייקה בזמן שהעסקנים העלו תמונות לאינסטגרם מארץ האפשריות הבלתי מוגבלות.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי