אולימפיאקוס: נשלם 500 אלף יורו על טוואטחה

בקרוב באדום? טוואטחה
בקרוב באדום? טוואטחה |

מכבי חיפה דורשת 1.5 מיליון עבור המגן. קאגלרמאכר יצטרף רשמית בקרוב

(גודל טקסט)

חילוקי דעות בין אולימפיאקוס למכבי חיפה על גובה ההעברה של טאלב טוואטחה מונעים בשלב את זה הצטרפותו של המגן השמאלי לאלופה, כך טען עיתונאי בכיר בתקשורת היוונית.

מכבי חיפה דורשת סכום של 1.5 מיליון יורו עבור טוואטחה, אולם באולימפיאקוס מוכנים לשלם רק שליש מהמחיר – 500 אלף יורו. האדומים-לבנים זכו בקלות באליפות, אבל זקוקים למגן שמאלי מאחר שהצרפתי, ארתור מאסוקו, צפוי לעזוב אחרי שנתיים.

באולימפיאקוס מודעים להתעניינות בטוואטחה מצד איינטרכט פרנקפורט, אבל כרגע, כאמור, המשא ומתן מול הירוקים תקוע. אגב, לפי היוונים, סוכנו של טוואטחה ביוון הוא גם הסוכן של כוכב אולימפיאקוס, הקשר לוקאס מילוייביץ'. מדובר גם בסוכנו לשעבר של לא אחר מאשר רומלו לוקאקו, חלוץ אברטון וכוכב נבחרת בלגיה. 


לא צפוי להישאר בישראל. טוואטחה (ערן לוף)

למרות שלא הציג בפני הירוקים הצעה ממועדון אירופי המוכן לשלם 1.5 מיליון יורו, טווואטחה לא אמור לצאת עם חיפה למחנה באוסטריה. גורמים במועדון הבהירו: "נראה כי במהלך הימים הקרובים תהיה לטוואטחה קבוצה, כששתי הקבוצות המוזכרות הן פרנקפורט ואולימפיאקוס. אנחנו מחפשים מגן שמאלי ישראלי נוסף לצידו של סאן מנחם".

מקרוב עוקבת כמובן מכבי תל אביב, בשורותיה טוואטחה סיכם את תנאיו – אם כי הוא אינו ממהר להישאר בליגת העל. בשלב זה המגן עומרי בן הרוש מסרב לעזוב את הצהובים ולעבור לחיפה.

קאגלמכר. יצטרף היום לרשמית למכבי חיפה? (Gettyimages)

קאגלמאכר יצטרף, סטויקוביץ' צפוי לעזוב

קשר אחורי זאת העמדה המבוקשת של המאמן רוני לוי שאמור להפקיד אותה ברגליו של גארי קאגלמאכר שאותר על ידי המנהל הספורטיבי כריסטיאן קארלסן. זאת בעקבות הפציעה הארוכה של ג'אבר עטאא והשחרור של אופיר קריאף וקובי מויאל. קאגלמאכר יעבור לפני הצהריים את הבדיקות הרפואיות שאחריהן הוא אמור להשלים את המו"מ הכספי על הצטרפותו למכבי חיפה באופן רשמי.

מי שאמור לשלם את המחיר ולעזוב את ממכבי חיפה כדי לפנות מקום לרישומו של קאגלמאכר כזר החמישי הוא השוער הסרבי ולדימיר סטויקוביץ', שינחת היום בישראל לאחר שזכה למספר ימי חופשה נוספים במולדתו בעקבות נישואיו והשתתפותו במשחקי נבחרת סרביה.

סטויקוביץ' אמור לשמוע רשמית על שחרורו מהמועדון, כאשר מכבי חיפה וסוכניו כבר מחפשים לו קבוצה ברוסיה ובטורקיה. בשלב זה מתכנן הצוות המקצועי של הירוקים להפקיד את אפודת השוער הראשון אצל אוהד לויטה. מכבי חיפה נכון להיום טרם השלימה את רכישתו של שוער הפועל רעננה עומרי גלזר וממתינה להתפתחויות בנושא שוער ישראלי בכיר אחר.


רוקביציה בזמן הבדיקות (מכבי חיפה, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי