אורב מאחור: אלי טביב ינסה לצרף את חן עזרא וז'אורז'יניו

טביב הקציב לו 180 אלף דולר. עזרא
טביב הקציב לו 180 אלף דולר. עזרא | צילום: ערן לוף

בעלי בית"ר ירושלים הצטרף למירוץ אחרי הקשר הברזילאי של בני סכנין

(גודל טקסט)

אלי טביב אמנם שוהה בחו"ל עד אחרי חג הפסח, אך גם משם הוא עמל על סגל הקבוצה לעונה הבאה. הבעלים של בית"ר ירושלים בוחן אופציות לחיזוק הקבוצה כאשר שניים מהשמות שכרגע הכי מעניינים אותו הם חן עזרא וז'אורז'יניו.

 

עזרא מסיים את חוזהו בתום העונה ויהיה שחקן חופשי. טביב מעוניין לשלם לקשר סכום הנע סביב 180 אלף דולר לעונה, אולם עד כה לא פנה באופן רשמי לנציגים של השחקן, שכרגע מעדיף למצות את האופציות שלו מעבר לים.

 

 

בעניין ז'אורז'יניו העניינים הרבה יותר סבוכים. הקשר הברזילאי מחזיק בחוזה לעונה הבאה בבני סכנין ועלות כרטיס השחקן שלו נאמדת בלא פחות מכ-750 אלף יורו, סכום אותו טביב לא מוכן לשלם.

 

עלותו של ז'אורז'יניו, שמוערכת ב-750 אלף דולר, עשויה להכשיל את העסקה (דני מרון)

 

בסביבתו של טביב הסבירו: "אלי היה רוצה לראות את השניים בקבוצה, אך אם החתמתו של עזרא פשוטה יחסית מכיוון שהוא יהיה שחקן חופשי בקיץ, במקרה של ז'אורז'יניו המצב קשה עד בלתי אפשרי. למרות זאת, ז'אורז'יניו הוא הפליימייקר הכי חזק היום בליגה, ואלי יודע מה עשויה להיות המשמעות של הנחתת שחקן כזה למועדון".

 

בסביבתו של קשר סכנין הגיבו להתעניינות של בית"ר בו: "כל הגדולות בליגה התעניינו בשחקן. כרגע עוד אין שום דבר לחדש".

 

בנושא אחר, החתמתו של יעקב בריהון ירדה כרגע מהפרק. טביב אמנם התרשם מאוד מהיכולות הטכניות של הקיצוני של ראשון לציון, אך הוא חושש מעט מרמת הפיזיות של השחקן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי