אורלנו סה גמר את העונה, יצחקי יפתח בחוד בשבת

גמר את העונה. סה
גמר את העונה. סה | צילום: אודי ציטיאט

החלוץ לא ישחק בגמר הגביע. מנצ'סטר יונייטד רוצה את ראיקוביץ', יובאנוביץ' יחליפו?

(גודל טקסט)

כשברקע מאבק האליפות וגמר הגביע, מכבי תל אביב תקיים הערב (שלישי) את ערב ה"גאלה" שיוקדש לאיסוף תרומות לארגוני צדקה, אירוע בו יבחרו את מצטייני העונה ויקדישו פרק לשחקני העבר הגדולים.

 

השחקנים עוסקים מטבע הדברים באפשרות שהמאמן ההולנדי פטר בוס יודיע בתום המשחק על עזיבה למען חוזה כמאמן אייאקס. למעט שחקנים בודדים רוב הקבוצה בטוחה שבוס לא יהיה בעונה הבאה ומתנת הפרידה ממנו צריכה להיות לפחות זכייה בתואר אחד.

 

 

במקביל, בסרביה טוענים כי השוער הסרבי, פרדראג ראיקוביץ' בדרך למנצ'סטר יונייטד. לא מדובר במשהו מופרך מאחר ובדיווחים קודמים כבר נכתב בעבר כי השוער שנחשב לפוטנציאל גדול בשוק השוערים העולמים נמצא ברשימות של אחד המועדונים העשירים בעולם. בדיווח נכתב כי ראיקוביץ' ישמש כשוער המשנה של יונייטד וזאת לצד הדיווחים על חיזורים של ריאל מדריד אחרי דויד דה חאה.

 

בדיווח נכתב כי הצהובים סימנו כמחליף את שוער רדניצקי, אלכסנדר יובאנוביץ' בן ה-23. ראיקוביץ' נרכש בשלושה מיליון יורו מהכוכב האדום בלגראד והצהובים צפויים לדרוש עבורו לפחות שישה מיליון יורו.

 


יובאנוביץ', המחליף כבר סומן? 

 

 

סה לא יחזור לשחק, יצחקי יפתח?

מכבי תחסר במשחק המכריע ביום שבת את אורלנדו סה, שלא עבר את מבחן הכשירות, לא ישחק גם בגמר הגביע ולמעשה סיים את העונה. הפורטוגלי המושבת מזה מספר שבועות לא מצליח להתאושש ולהציג את יכולתו. סה, שנרכש ב-750 אלף יורו, חתום לשנתיים נוספות בשכר הגבוה מחצי מיליון יורו, ובקבוצה אין כוונה להיפרד ממנו באופן חד צדדי.

 

מי שאמור לעלות בהרכב הפותח בשבת הוא ברק יצחקי. בוס עדיין לא החליט אם לפתוח בהרכב התקפי או להמתין למחצית ולקבל החלטות בהתאם לתוצאה. עקב זאת, קיים סיכוי שהאריס מדוניאנין יתחיל על הספסל. פצועים נוספים שאינם כשירים לשבוע המשחקים הנועל את העונה הם הבלם טל בן חיים, עומרי בן הרוש ויובל שפונגין. בקבוצה רוצים שנוסא איגיבור ישחק נגד מכבי חיפה כדי להוכיח שהוא כשיר ואינו פצוע כדי למכור אותו בסיום העונה.

 

"כולנו מאמינים שהפועל באר שבע תגיע בלחץ ויהיה לה קשה", ציינו בקבוצה. "היו דברים מעולם וראינו כבר במחזור האחרון בהולנד מה קרה".

 

יפתח במקום סה. יצחקי (ערן לוף)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי