אחרי החתמת חיימוב: בב"ש שוקלים "מודל ברצלונה"

חיימוב
חיימוב | צילום: עדי אבישי

אקס ק"ש וגורש יעשו רוטציה: אחד יעמוד בליגה, והשני במפעלים האחרים

(גודל טקסט)

לספורט1 נודע כי גיא חיימוב, שוערה הראשון של קריית שמונה, היסס לפני שהסכים לחתום בהפועל באר שבע, משום שחשש להיתקע על הספסל. אמנם דודו גורש בן 36, אבל כמעט ולא החמיץ משחק בעונה שעברה וסיים אותה עם זימון להיות השוער הראשון של נבחרת ישראל.

 

כל הפרטים הטכניים כבר היו סגורים, אבל אז הגיעה ההבטחה מהאלופה וחיימוב כבר לא יכול היה לסרב. השוער קיבל רמזים על כך שבעונה הבאה יקבל דקות משמעותיות. העניין מתחבר לכך שבבאר שבע נשקלת רוטציה מודל ברצלונה. אחד השוערים ישחק בליגה בלבד, בעוד השני ישמש כשוער במפעלים האירופים, גביע הטוטו וגביע המדינה.

 

 

עניין הרוטציה קסם לחיימוב והוא יכול היה להניח את חתימתו על מסך המעבר בלב שקט. לספורט1 נודע עוד כי ברק בכר, מאמן באר שבע, טרם החליט מי מהשוערים יהיה ה-קלאודיו בראבו שלו (לליגה בלבד) ומי יהיה המארק אנדרה טר שטגן.

 

 

חיימוב מצטרף בכך למושבה של קריית שמונה בבאר שבע, הכוללת פרט למאמן בכר את וובה בראון ושיר צדק. בכר עצמו התייחס לחתימה ואמר: "אני שמח שחיימוב מצטרף אלינו. השאיפה שלנו היא לצרף את הישראלים הטובים ביותר ושבכל עמדה יהיו לנו את השחקנים הטובים ביותר", אמר המאמן.

 

באר שבע היא קבוצתו החמישית של חיימוב בכדורגל הישראלי, אחרי שבעבר הוא שיחק גם במכבי ת"א, הפועל כפר סבא, הכח עמידר רמת גן וקריית שמונה. במדי הקבוצה מהצפון רשם 115 הופעות בליגת העל, שמר על שער נקי ב-41 משחקים והיה שותף לזכייה בגביע המדינה, גביע הטוטו ואלוף האלופים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי