אחרי שמונה מחזורים: איוניר פוטר מאימון ק"ש

| צילום: עדי אבישי

המאמן עוזב את הצפון: "לא הטביע את חותמו". בני בן זקן יחליפו

(גודל טקסט)

מוטי איוניר וקריית שמונה כבר לא. בתום שיחה שהתקיימה הבוקר (שני) בין יו"ר עירוני קרית שמונה איזי שרצקי ובין מאמן הקבוצה מוטי איוניר, החליטו השניים על סיום דרכם המשותפת במועדון.  

"היינו חברים לפני שהתחלנו לעבוד יחד ונישאר כך גם אחרי", מסרו יחד היו"ר והמאמן היוצא. מי שיחליף את איוניר הוא מאמן קבוצת הנוער של המועדון בני בן זקן שכבר אימן בעבר את הקבוצה הבוגרת עם עזיבתו של ברק בכר.

המאמן קיבל את התפקיד בק"ש לאחר שלא אימן כמעט שש שנים מאז פוטר ממכבי תל אביב ב-2011. איוניר רשם פתיחת עונה מאכזבת כשלא ניצח בשבעת המשחקים האחרונים של הקבוצה הצפונית, שניצבת במקום העשירי עם שמונה נקודות בלבד.

מי שיחליפו הוא מאמן קבוצת הנוער בני בן זקן ששימש כקפטן המועדון מספר שנים וכבר אימן בעבר את הקבוצה הבוגרת. הוא הוצע מאז מספר פעמים לאמן, אך זה ביקש להישאר בנוער עד תום לימודיו. מינוי של בן זקן הינו מינוי קבוע וסופי עד תום העונה.

ציטוט מגורם בקריית שמונה: "מוטי מאמן מצוין, אך לא הצליח להטמיע את דרכו ושיטתו בקבוצה. היחסים עם איזי נשארו בהינם ומוטי עזב כאשר הבין שלפי שיטת העבודה שלו אין לו יותר מה לתרום ואיך לעזור לקריה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי