איבקוביץ' סיכם באשדוד. חן עזריאל: "באים לנצח"

רוני אואט. ויתר על הנבחן
רוני אואט. ויתר על הנבחן |

הבלם הסרבי (23) כבר עבר בדיקות רפואיות. המאמן אואט: "מכבי ת"א איכותית"

(גודל טקסט)

מ.ס אשדוד נערכת למשחק הבית הראשון בליגת העל, מאז חזרה. המשחק ייערך ביום ראשון (21.00, ישיר בספורט2) באצטדיון הי"א שאושר רשמית לקראת המשחק.

 

המאמן רוני אואט אמר לקראת המפגש מול מכבי תל אביב: "קודם כל בליגה הזאת כל משחק הוא משחק קשה. אנחנו משחקים מולק בוצה איכותית כמו מכבי ת"א ונשתדל לבוא יותר טובים מהמשחק הקודם. זה המשחק הביתי הראשון שלנו מאז חזרנו לליגת העל, חיכינו לו זמן רב ונבוא לעשות תוצאה טובה כמו בכל משחק. בסופו של דבר אנחנו משחקים מול 11 שחקנים ואנחנו באים כמו תמיד לנצח".

 

 

כמו שזה נראה הבלם הסרבי, סשה איבקוביץ' בן ה-23, שהגיע מהליגה הסרבית הראשונה, יצורף לקבוצה. הבלם, שבעברו מספר הופעות בנבחרת הצעירה של ארצו כבר עבר בדיקות רפואיות וכל שנותר הוא החתימה הרשמית. לעומתו ישוחרר הבלם הניגרי גאניו אוגונגבה שנבחן. תום מונד וניר ברדע חזרו לסגל לאחר היעדרות בשל מחלה (מונד) ופציעה (ברדע) ארוכה מאז מחנה האימונים.

 

לגבי ההרכב נראה כי יש התלבטות בעמדת המגן השמאלי, מאחר שקרלו ברוצ'יץ' הורחק בקריית שמונה ואדיר טובול פצוע ולא יהיה בסגל. גם בקישור יש התלבטות ותלוי גם במצבו הבריאותי של רועי בקל הפצוע, אם יהיה כשיר. גדי קינדה, חן עזריאל כשירים ויוכלו לשחק, כמו גם החלוץ הקרואטי, דראזן באגריץ', ששיחרורו הבינלאומי הגיע.

 

חן עזריאל אמר לקראת המשחק: "לצערי לא שיחקתי בקריית שמונה ולא פתחתי את העונה. אנחנו באים לעשות את המכסימום ולנצח. תהייה השפעה לכך שזה משחק הבית הראשון ונשחק אותו באצטדיון הי"א. נצטרך לבוא ולשחק הכי טוב שאפשר וחזק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי