איגיבור טרם ערך אימון מלא, מאמצים להכשירו

איגיבור. פציעה בקרסול שלא עוברת
איגיבור. פציעה בקרסול שלא עוברת | צילום: דני מרון

קשר מכבי ת"א עשוי לשבת ביציע גם מול רעננה. בוס: "הגענו למאני טיים"

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב לא מקלים ראש במשחק ביום ראשון בבלומפילד נגד הפועל רעננה (20:30, ישיר בספורט1 וב-HD), הקבוצה של סילבס שהצליחה בסיבוב הראשון לנצח את הצהובים 1:2 בביתם.

 

באותו משחק בו הפסידו הצהובים כידוע המאמן עוד היה סלבישה יוקאנוביץ', והמאמן הנוכחי פטר בוס מתרגל לקראת המשחק מערך נגד "הבונקר המתורגל של רעננה" כפי שכינו זאת גורמים במועדון.

 

 

שחקן בקבוצה אף סיפר לקראת המשחק: "הפועל רעננה לא באה מטבעה להפריע, כך בנוי המערך שלה ורוב שחקניה יודעים להגן היטב ולצאת קדימה להתקפות מעבר מאורגנות, כפי שעשו לנו בבלומפילד בתחילת העונה. זה יהיה מערך נוסח זה של בני סכנין בבלומפילד – ואז נזקקנו לשער מאוד מאוחר של זהבי כדי לנצח".

 

בסיבוב הקודם רעננה הפתיעה וניצחה בבלומפילד (עדי אבישי)

 

במכבי תל אביב סימנו את המגן השמאלי עמנואל אמבולה המרבה לתקוף מאגפו, את יובל שבתאי האיש המרכזי בקישור ואת החלוצים אוונס קנגוואה ודיאן ראדוניץ' שיגיע לבלומפילד במטרה להוכיח את יכולתו ולתפוס כותרות לאחר ראיון הביקורת על המאמן פטר בוס שקיים בקרואטיה לפני מספר שבועות.

 

מכבי תל אביב תחסר את שני המגנים הקבועים שלה אלי דסה המושעה בשל כרטיסים צהובים ואבי ריקן הפצוע. את דסה יחליף יובל שפונגין ובמקומו של ריקן יעלה בהרכב לאחר שהחלים מפציעה ולא שותף מספר שבועות עומרי בן הרוש. בוס אינו מתכוון לשנות את המערך הקדמי ההתקפי שלו שיכלול את דור מיכה, ערן זהבי, אורלנדו סה וטל בן חיים שסיים עונש של כרטיסים צהובים ויחליף באגף שמאל את עדן בן בסט.

 

בקבוצה מנסים להכשיר את הקשר נוסא איגיבור כדי להחזירו מיציע הכבוד לסגל הרחב. איגיבור סובל מפציעה שלא עוברת בקרסול ואחרי שלושה שבועות של טיפולים ומנוחה, הקשר חוזר אט אט לאימונים חלקיים בלבד ורק בשבת יוחלט אם יוכל להיכלל בסגל מול רעננה. 

 

המאמן פטר בוס אמר לאתר הרשמי לקראת המשחק: "יוהאן היה איתנו כאן בקריית שלום לא לפני הרבה זמן והיה לנו שבוע נפלא איתו. דיברנו על כדורגל ובילינו הרבה ביחד. ידענו שהוא חולה, אבל זה היה מהיר. ג'ורדי הודיע לנו שהוא מבקר את אביו, אבל כולנו הופתענו שזה קרה.

"הייתה לנו תקופה טובה עם משחקים טובים והיינו צריכים לנצח את ב"ש", הוסיף ההולנדי, "הייתה פגרת נבחרת ושחקנים נחו, אבל זה לא תמיד טוב לחשוב בכדורגל על חופשה. נותרו לנו 10 משחקים עד סיום העונה, כולל בגביע, והולך להיות מרתק. זה המאני טיים, לחלוטין".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי