איגיבור: אני נשאר במכבי ת"א, תהיה קבוצה חזקה

ימשיך בצהוב?
ימשיך בצהוב? |

הצהובים נחתו בישראל לאחר הניצחון על פנדורי. קרויף מחפש מגן שמאלי

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב שבה לישראל, לאחר הניצחון אתמול ברומניה על פנדורי במוקדמות הליגה האירופית 1:3. הצהובים יצאו משדה התעופה ישירות לקריית שלום על מנת לקיים אימון לקראת משחק גביע הטוטו נגד מכבי פתח תקווה ביום ראשון. 

"תהיה העונה למכבי ת"א קבוצה חזקה. אנחנו צריכים לשכוח את מה שהיה בשנה שעברה ולהתרכז רק בזו הנוכחית". אמר נוסא איגיבור עם הנחיתה בלוד והכריז: "אני נשאר בקבוצה ויש לי חוזה לעונה הקרובה. עד עכשיו שיחקתי מאחור, עכשיו המאמן מבקש שאשחק קדימה וכך אני קרוב יותר לשער היריב". 

בגזרת הרכש, המנג'ר המקצועי ג'ורדי קרויף, המשיך מרומניה ליעד באירופה ונראה שהוא עשוי לסכם כבר בימים הקרובים על החתמת שחקן זר נוסף לקבוצה, כשהעדיפות הראשונה היא מגן שמאלי. המאמן שוטה ארבלדזה וקרויף מסכימים על כך שיש צורך להוסיף להגנה שני שחקנים חדשים. ארבלדזה ממתין לתשובה ממאמן גאורגי, לו הציע להגיע לתל אביב על מנת לשמש כעוזרו.

מי שעשוי לעזוב בקרוב הוא שלומי אזולאי, שלא יצא לרומניה ונותר בארץ. הקשר ביקש מארבלדזה לאפשר לו לעבור למכבי חיפה איתה סיכם לשלוש העונות הבאות.

רוצה לכרמל (דני מרון)

נגד מכבי פ"ת אמורים לפתוח שחקנים שלא שותפו אתמול או אחרים שנכנסו כמחליפים. יוסי בניון, אייל גולסה, אלי דסה ועומרי בן הרוש עשויים לזכות בדקות משחק רבות יותר. בין הקורות יעמוד חביב אוחיון בשל עונש הרחקה משלושה משחקים שספג פרדראג ראיקוביץ', והיות שהשוער השני דניאל ליפשיץ לא התאושש עדיין מהפציעה.

בנוסף, הרכש החדש מארגנטינה אוסקר סקאריונה, טס לארגנטינה במטרה להביא לתל אביב את בני משפחתו ארצה. הקשר לא ישחק ביום ראשון ויחמיץ גם את מפגש הגומלין ביום חמישי נגד הרומנים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי