איגייבור התעמת עם אוהדים: "הוא גמר את הסיפור במכבי ת"א"

עוד ערב של אכזבה צהובה
עוד ערב של אכזבה צהובה |

הצהובים שוב איכזבו והלחץ הוביל לעימות בקריית שלום בין הניגרי לחלק מהקהל. ביקורת על הסגל: "איך אלו המחליפים?"

(גודל טקסט)

בונקר, בזבוזי זמן ושלל תירוצים, כל אלו לא ממש עניינו לאחר המשחק. מכבי תל אביב המשיכה לא לכבוש וסיימה רק ב-0:0 ביתי עם מכבי פתח תקווה. 270 דקות ללא שער לצהובים שהתרחקו חמש נקודות מהפועל באר שבע המוליכה.

 

"ארבלדזה לא מעניין, הוא מרוויח בחודש מה שקובי רפואה מרוויח כל השנה", עקץ בסיום אבי לוזון את הטענות של המאמן הגיאורגי לאחר שנאלץ לספק הסברים לעוד משחק כושל.

 

 

ארבלדזה היה חסר מנוח על הקו. מאמן מכבי ת"א שצפה בהחטאות של וידאר קיארטנסון, הסתובב שוב ושוב אל מול ספסל קבוצתו והדגים ליושבים בתנועות איך חלוץ צריך לעשות זאת, בכל זאת הוא היה אחד שידע לכבוש שערים. קיארטנסון היה שוב האיש במרכז האכזבה של הצהובים בייחוד לאור תג המחיר הגבוה שלו. "זה קורה, תראו את זלאטן שלא כבש שישה מחזורים ואחר כך חוזר להבקיע בגדול", ניסה לגונן המאמן.

 


שוב לא כבש, קיארטנסון (ערן לוף)

 

בסביבת מועדון לא הסתירו את הלחץ שכמובן משפיע על המערכת כולו: "מכבי נמצאת בפקק שקשה לה להשתחרר. קשה לקבל מצב שמועדון עם תקציב של מעל 100 מיליון שקלים נראה ככה. יש כאן כישלון גדול אם המחליפים הם ברק יצחקי ויוסי בניון שרחוקים מהשיא". אצבע מאשימה כמובן הופנתה לבונה הסגל, המנג'ר ג'ורדי קרויף שלא הגיב לבצורת ולעוד אכזבה.

 

חוסר השקט נמשך לאחר ההתמודדות כאשר כמה אוהדים הגיעו למתחם האימונים של מכבי תל אביב, קראו קריאות מחאה נגד השחקנים וחלקם אף קילל. השחקנים לא ענו, אך הקשר הניגרי נוסא איגיבור פלט לעברם "פאק יו". במקום החלה מהומה וקללות לעברו של איגייבור למקום הוזמנה המשטרה שהגיעה עם מספר ניידות פיזרה את האוהדים ועיכבה שניים מהם לתשאול. האוהדים טענו: "איגיבור גמר אצלנו לא ניתן לו להמשיך במכבי תל אביב".

 

החלוץ טל בן חיים עדיין לא חזר לחדות של תחילת העונה וגם אלי דסה, איתן טיבי ונוסא איגיבור זכו לביקורות על יכולתם.

 

"אני לא יודע אם הקבוצה במשבר. אנחנו בתקופה לא טובה לא חדים ובלי מחץ, היינו קצת עייפים וכבדים. הפער מבאר שבע הוא 5 נקודות והדרך עוד ארוכה", סיכם דור מיכה.

 


"לא חדים", שחקני מכבי אחרי ההתמודדות (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי