איוניר החל לעבוד: רוצה את מוגרבי, ברוסו סיכם

מוגרבי
מוגרבי | צילום: ערן לוף

כוכב בני סכנין עשוי לעלות צפונה ולחתום בקריית שמונה. קשר הפועל ר"ג יצטרף

(גודל טקסט)

לאחר שמינתה את מוטי איוניר למאמנה בעונה הבאה כפי שפורסם לראשונה בספורט1, עירוני קריית שמונה עובדת על בניית הסגל לקראת העתיד.

 

לספורט1 נודע כי אחד השמות אותם עשוי המאמן לצרף הוא כוכב בני סכנין, פיראס מוגרבי. הקשר בן ה-25 שכבש בטרנר את שערו השביעי העונה, רשם חצי עונה מרשימה ונדמה שהחל להגשים את הפוטנציאל שטמון בו.

 

 

מוגרבי שכבר היה עם רגל וחצי מחוץ לסכנין בינואר, זכה לאמונו של יוסי אבוקסיס והפך לשחקן המוביל של נציגת המגזר, דבר שגרר חיזורים מלא מעט מועדונים ובהם מכבי חיפה והפועל תל אביב.

 


מוגרבי, יעלה צפונה? (דני מרון)

 

בקריית שמונה מאמינים כי יוכלו לצרף את מוגרבי כאשר יחסיו עם איווניר עשויים לסייע בנושא זה. שם נוסף שנמצא על הפרק הוא זה של מיקי סירושטיין, קפטן מ.ס אשדוד שמחוזר גם בבית"ר ירושלים. 

 

בתוך כך, שחקן ראשון שסיכם רשמית ויצטרף בעונה הבאה הוא דידייה ברוסו, הקשר בן ה-26 מחוף השנהב שבעונה האחרונה בהפועל רמת גן מהלאומית כבש 16 שערים וסייע רבות לקבוצה לסיים במקום החמישי. 

 

ברוסו, קשר אמצע שיכול לשחק גם בכנפיים, סיכם באמצעות סוכנו על חוזה לשלוש השנים הבאות בקבוצתו של שרצקי ויהיה הרכש הראשון של איוניר. בהפועל ר"ג הוא שיחק בשלוש השנים האחרונות ובסך הכל כבש 23 שערי ליגה.

 

מקרית שמונה נמסר כי איוניר סיים להרכיב את צוותו וכי למאמן הכושר הממשיך, ערן שאדו, יצטרפו תומר קשטן בעמדת עוזר המאמן ומאמן השוערים ג'ניה דונייב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי