איוניר: איזי רצה מישהו שיניח לו לזוז הצדה. בטוח שנסתדר

מרגיש בשל מחדש. איוניר
מרגיש בשל מחדש. איוניר |

המאמן הטרי של קרית שמונה בראיון בכורה לרדיו 103FM: "אני בשל מחדש"

(גודל טקסט)

אחרי קרוב לחמש שנים מחוץ לקדמת הבמה של הכדורגל הישראלי, מוטי איוניר החליט לחזור לליגת העל וסיכם בהפועל קרית שמונה. מאוחר יותר, איוניר, שעל מועמדותו לתפקיד פורסם לראשונה באתר ספורט1, העניק ראיון בכורה בתכנית הספורט של רדיו 103FM וסיפר מה גרם לו לחזור, התייחס ליחסים הצפויים עם איזי שרצקי וגם הימר על זהות האלופה.

"דחיתי לא מעט הצעות בשנים שהייתי בחוץ", חשף איוניר והוסיף: "לא הרגשתי שזה מה שאני צריך לעשות, לא חשבתי שזה צעד נכון. בשבוע-שבועיים האחרונים התחיל אצלי פתאום רגש של אולי לחזור ופתאום קיבלתי טלפון מאיזי שרצקי. קרית שמונה זה מועדון שאני מאוד מעריך ומכבד אותו. אני חושב שזה מקום טוב ודי שקט בכדורגל הישראלי כדי לעבוד ואולי להצליח. כל הדברים האלה התחברו לי ביחד להרגשה שאפשר לנסות עוד פעם. אני מרגיש בשל מחדש".

כשנשאל על השאיפות של קרית שמונה בעונה הבאה, הדגיש המאמן החדש כי "איזי יצא מאוד מתוסכל מהעונה הזאת ובשביל לחזור לצמרת צריך להביא שחקנים ראויים. לאיזי יש כסף ואני מרגיש שהוא מאוד "חם" לעשות שינוי לטובה בקבוצה. ננסה ביחד לחשוב על השחקנים המתאימים כדי לבנות קבוצה חזקה. המטרה, קודם כל, היא לחזור לפלייאוף העליון".


איוניר, לא חושש מהיחסים עם שרצקי (עדי אבישי)

"נתקשה להביא כוכבים לקרית שמונה? יש מספיק שחקנים טובים וכשאיזי מחליט שהוא רוצה מישהו, אז הוא יכול להתחרות עם כל מועדון בכדורגל הישראלי בכל מה שקשור לכסף", הדגיש איוניר והתייחס בקריצה לעובדה ששימש כפרשן בשנים האחרונות: "חמש שנים דיברתי, הגיע הזמן להפסיק לדבר ולהתחיל לעבוד".

שרצקי, זה לא סוד, הוא בעלים שאוהב להיות מעורב מאוד בעניינים מקצועיים. איוניר נשאל על כך והשיב: "לא דיברנו על הדברים האלה. לאיזי לא הייתה עונה קלה מבחינה אישית. לא היה לו קל להתעסק כל כך הרבה עם הקבוצה. הוא רצה מישהו שיאפשר לו לזוז קצת הצידה. אני מאמין שהוא ייתן לי את הסמכויות שאני צריך. אני באמת לא חושש מהתערבות שלו. אני בטוח שנסתדר".

לפחות לעוד מספר ימים, איוניר עדיין פרשן כדורגל. אז כשהוא נשאל מי לדעתו תזכה בשבת באליפות, זו הייתה תשובתו: "הפועל באר שבע תהיה אלופה. קשה לי לראות את באר שבע, למרות כל הלחץ, לא עומדת במשימה. לא רואה סרט שהם יפספסו את האליפות אחרי שחיכו 40 שנה. לא רואה את זה קורה. כשאתה צריך לנצח ואתה לא צריך לעשות שיקולים כאלה ואחרים, אז אתה עולה ומנצח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי