איך תצא מזה עכשיו? חיפה ספגה מכה אנושה במותג

מרימים ידיים עוד לפני פתיחת העונה?
מרימים ידיים עוד לפני פתיחת העונה? |

"הנוער היה מנצח"; "לא נערכו כראוי". הירוקים הובכו וכוכבי העבר מנתחים

(גודל טקסט)

המותג של מכבי חיפה ממשיך בצניחה אבל בין נקודות השפל של המועדון בשנים האחרונות, קשה למצוא כישלונות כמו ההדחה המביכה מול נומה קאליו.

 

דווקא אחרי החזרה לאירופה, הירוקים קיבלו משוכה קלה בדמות האסטונים אך נשלחו הביתה בבושת פנים בתום דו-קרב פנדלים בתום 2:2 בסיכום הכולל של שני המשחקים. העבר הירוק המפואר נזכר ומביע דעתו על הווה שמכתים את ההיסטוריה של המועדון.

 

 

"הקבוצה ששיחקה באסטוניה אפילו לא דומה למכבי חיפה, זה פשוט לא מתאים למועדון להשיג תוצאות כאלה בזירה האירופית, זו פגיעה בתדמית המועדון. אני מקווה שיעשו עוד מהפכה וילכו על קונספט של שחקני בית, ומספיק עם ה"זרזרים" שיש שקוראים להם בטעות זרים. בלי להיכנס לעלבונות חיפה צריכה להכריז שהיא טעתה לגמרי בדרכה ועושה הכל מחדש, ועדיין יש זמן", תוקף הסמל הירוק, ברוך ממן שהיה הלב של המועדון באליפות ההיסטורית של 1984.

 

החלוץ האגדי, זאהי ארמלי התייחס למצב: "זה פאדיחה שלא מתאימה למכבי חיפה שהיא שם דבר באירופה. ברור שזה יעשה הדים כי זה דבר שלא מתאים למועדון. אבל אולי מהירידה הגדולה הגדולה הזו תבוא עליה כי יבינו שיש בעיה. כואב לי על האוהדים שכל שנה קונים מנויים והקבוצה מאכזבת אותם. אני חושב שיענקל'ה צריך למצוא פתרונות".

 


איך יוצאים מזה? (ערן לוף)

 

צדוק מלכה ששימש כעוזרו של ראובן עטר וכמובן כיכב בירוק בשנות ה-80 הביע דעתו: "זה כתם בתולדות המועדון, דבר כזה יזכרו לקבוצה ולשחקנים שהיו שותפים לו. הרי אפילו קבוצת הנוער של מכבי חיפה צריכה לעבור את האסטונים, כל שכן שחקני הבוגרים. חיפה היתה צריכה להיערך אחרת לגמרי, וכבר חודשיים לפני סוף העונה להתחיל להתכונן, אם הם ידעו שתהיה עזיבה כזו מאסיבית של שחקנים ולא להתחיל להתכונן רק בקיץ. כנראה שיש שם הרבה בעיות שאנחנו לא יודעים עליהן אם זה המצב".

 

זעזוע בעמדת המאמן? "כבר פיטרו את עטר ובנאדו"
אחרי החזרה של רוני לוי שלא הצליח להרים את המועדון לגבהים להם ציפו למרות הזכיה בגביע ובייחוד לאור הפתיחה הלא מרשימה לעונה הנוכחית, האם זה לא הזמן לפרידה?

 

"תמיד אומרים שהמאמן אשם ושיש לו אחריות, אבל מה שברור שצריך לעשות שינוי גדול ויסודי. אם עכשיו יודו בכישלון ויצאו לדרך חדשה אז עוד השנה יכולים ואף חייבים ללכת לאליפות כי זה הדרך של המועדון, וגם באר שבע ומכבי תל אביב בבעיות", סיכם ממן.

 


רוני לוי, צריך לשלם את המחיר? (ערן לוף)

 

צדוק מלכה אמר: "אני לא חושב שרוני לוי באופן אישי צריך ללכת הביתה, זה אותו מאמן שהביא גביע רק לפני חודש וחצי. אני חושב שהם צריכים להסתכל על חוסר התפוקה של הזרים ולהחליט שכמה מהם לא ימשיכו בעונה הבאה".

 

גם ארמלי לא חושב שהבעיה בעמדת המאמן: "רוני לוי אחד המאמנים הגדולים כרגע ואני בטוח שלא חושבים להחליף אותו. כבר החליפו את עטר ובנאדו בעמדה הזו וכלום לא קרה. צריך סבלנות ולעשות דברים מתוך חשיבה. אני יודע שמכבי חיפה תמשיך להיות מועדון גדול שיאבק על תארים וזה יקרה כבר השנה, תמיד יש מעידות".

 


"כתם שידבק בכל השחקנים ששותפו" (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי