אין החלטה לגבי גולן, מהפכה בגזרת השחקנים

פריצה
פריצה | צילום: אודי ציטיאט

במכבי פ"ת סיכמו עונה באכזבה. עתיד המאמן והשחקנים ייקבע. הכל כאן

(גודל טקסט)

במכבי פתח תקווה אמרו אתמול (ראשון) סופית שלום לעונת 2015-2016 כאשר סיימו ב-0:0 בבלומפילד עם הפועל תל אביב, תוצאה שקבעה שאם בני יהודה לא תנצח את הפועל חיפה, הקבוצה תסיים במקום השביעי אשר יבטיח למועדון סכום כסף נוסף ובנוסף תאפשר לשחקנים לקבל את מענקי הזכייה בגביע הטוטו, אשר הובטחו להם במידה ויסיימו במקום זה.

 

מי שסגר שמונה משחקים בתפקיד הוא דני גולן, שבמאזנו 17 נקודות מתוך 24. גולן, סיים את חוזהו בקבוצה וזוכה להערכה על תפקודו אך, הדעות בנושא המשך העסקתו חלוקות. גם מצבה של קבוצת הנוער לא מוסיף שקט לקברניטי המועדון ולכן גם מתעכבת החלטתם. ההחלטה הרשמית צפויה ליפול בימים הקרובים כאשר מרבית הסיכויים שהמאמן יקבל את הצ'אנס, לפחות להתחיל את העונה הבאה.

 

 

בימים הקרובים תתקיים פגישה בין המנהל המקצועי עומר גולן, והאנשים החזקים במועדון אבי לוזון ושינו זוארץ והחלטה תתקבל עד סוף השבוע.

 

בגזרת השחקנים, מספר לא קטן של שחקנים מסיים חוזה: המושאלים איתמר ניצן, דודי טוויטו ורועי גורדנה חוזרים היישר לקבוצותיהם.

 

חגי גולדנברג וגיא מלמד (המחזיק בדרכון ליטאי) ינסו למצוא קבוצה באירופה שתקלוט אותם ורק במידה ולא ימצאו, עשויים לשבת למשא ומתן עם המלאבסים. דור חוגי ומוחמד כליבאת, תלויים בעיקר במכבי חיפה כאשר האחרון הביע את רצונו להישאר, אך העובדה שבסוף העונה הבאה יסתיים חוזהו בירוק, תגרום למועדון מהכרמל לרצות למכור אותו ולהרוויח סכום מסוים. גם עודד גביש ויובל יעקובוביץ', אשר מסיימים את חוזיהם בסוף העונה לא צפויים להמשיך במלאבס. בנוסף, מי שנמצא בתוכניות של הקבוצה לעונה הבאה הוא עוז פרץ, שעבר חצי עונת התחשלות בעכו.

 


גולן, עתידו יקבע בקרוב (אסף קליגר)

 

בנוגע לזרים, ראדה פריצה טס למולדתו ונכון לרגע זה, לא צפוי להמשיך. צמד הבלמים אליסון דוס-סנטוס וקסבייא תומא, מהם ישנה שביעות רצון גדולה, צפויים להישאר בקבוצה. על אייטור מונרוי, צפויה להיות ממומשת האופציה בחוזה מצד הקבוצה להמשך ההתקשרות ואילו הקפטן ג'ו מונונגה, שקיבל מסרים מהמועדון על הרצון בחידוש חוזהו, מתלבט אם להישאר.

 

נאור פסר, התפנה לסכם את העונה: "היו לנו יותר מדי עליות וירידות בעונה הזאת. לא היינו יציבים. היו לנו רצפים מדהימים של ניצחונות ויכולת טובה ואז ירידה תלולה. אני שמח שסיימנו את העונה הזאת בצורה טובה וגם עם גביע הטוטו שהוא תואר חשוב למועדון. אפשר לסכם את העונה הזאת כקצת אכזבה כי ראינו את עצמנו בפלייאוף העליון והגיע לנו להיות שם, אבל לא היינו מספיק יציבים".

 

על מענקי הזכייה בגביע הטוטו: "אבי הבטיח לי באופן אישי שאם נסיים במקום השביעי נקבל את המענקים. זה פחות מעניין כי אני מאמין שיפנקו אותנו. יש להם מילה".

 


מונונגה, יבחר להמשיך? (אודי ציטיאט)

 

על השינוי תחת דני גולן: "מהרגע שדני בא הוא ייצב את הקבוצה אחרי תקופה גרועה מאוד שלנו. הבטחנו את ההישארות מוקדם מאוד ושיחקנו כדורגל טוב ומשוחרר. אני באופן אישי מאוד נהניתי לעבוד איתו. לפי התוצאות שלו מגיע לו להישאר, אבל זו החלטת ההנהלה ואנחנו לא מתערבים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי