אכזבה בב"ש ממצבו של אוגו, דוידזאדה יישאר?

אוגו. התאכזבו ממצבו לפני שריף
אוגו. התאכזבו ממצבו לפני שריף | צילום: ערן לוף

הקשר מתקשה להציג את יכולתו עקב פציעה. אופיר דוידזאדה צפוי להישאר

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע סיימה אמש את מחנה האימונים עם ניצחון דחוק נוסף, 0:1 על רוך הפולנית משער יפהפה של הקפטן אליניב ברדה, שחתם מחנה מושלם עם שלושה ניצחונות לפני מוקדמות ליגת האלופות בשבוע הבא מול שריף טיראספול.

 
ברק בכר פתח עם ההרכב שיועד לפתוח בצמד המשחקים נגד המולדבים, אולם בן שהר שלא הצליח למצוא את הרשת הוחלף כאמור בברדה כאשר גם מיגל ויטור החליף את לואי טאהה ונראה שאלו שתי ההתלבטויות היחידות של המאמן לקראת המפגשים.

בקבוצה התאכזבו מעט מג'ון אוגו שלא היה במיטבו ונראה שהפציעה אכן מגבילה אותו, לפחות מנטלית. טוני וואקמה ומאור בוזגלו שוב הראו כי הם בכושר מצויין, מה שמעורר הרבה אופטימיות בבאר שבע. מוחמד גאדיר הפצוע, שלא התלבש גם אתמול, לא צפוי לשחק מול המודלבים, אך דווקא וויליאם סוארס עשוי לשחק בסיבוב המוקדמות השני באלופות ולעזוב לאחר מכן.

אוגו. הפציעה מפריעה לו וגורמת לחשש בנגב (דני מרון)


בסיום המשחק אמר ברק בכר: "אנחנו מסכמים את מחנה האימון בצורה חיובית. עבדנו טוב גם מקצועית, גם מנטלית וגם בצד החברתי רואים חיבור מצוין של החבר'ה. אני מסתכל פחות על התוצאות במשחקי האימון ויותר מתרכז בדברים שעשינו בצורה יותר טובה ובדברים שאנחנו עוד צריכים לשפר. 

"יש לנו שבוע עד המשחק מול שריף, השחקנים יקבלו עכשיו יומיים מנוחה ונחזור לאימונים כדי להתכונן בצורה הטובה ביותר לשני המשחקים מולם", הוסיף המאמן.

בכר. שבוע להתכונן לשריף (יניב סול)


נכון לשעה זו, אופיר דוידזאדה לא צפוי לעזוב את המועדון שכן אף קבוצה לא פנתה לאלונה ברקת. מנגד, דן ביטון זוכה לחיזורים מצד מספר קבוצות ונראה שיחולו התפתחויות לגבי השחקן הצעיר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי