אכזבה בהפועל חיפה, כץ: בשבוע הבא נישאר בליגה

ארבייטמן מאוכזב
ארבייטמן מאוכזב |

האדומים חייבים נקודות כדי לשרוד. ביקורת על באגה: "לא זמן לחפש אשמים"

(גודל טקסט)

אכזבה גדולה בהפועל חיפה אחרי ה-1:0 אמש (שבת) בקריית שמונה. במועדון ידעו שהסיפור יכול היה להיגמר והקבוצה יכלה להבטיח את הישארותה אך כאמור היא איכזבה.

 

בניגוד למשחק המצוין שהציגה הקבוצה במחזור הקודם בבלומפילד, האדומים נראו קבוצה שונה לחלוטין, ולכל צופה במגרש היה נראה שאלי כהן תידרך את שחקניו לשחק הגנתי במטרה לשמור על תיקו.

 

 

אפילו לצופה יואב כץ היה נראה כך והוא הגיב על כך בתום המשחק: "זה היה נראה שהקבוצה משחקת על תיקו, אך לא זאת הייתה הכוונה. לא שיחקנו טוב אבל בשבוע הבא ננצח את בני יהודה ונשאר בליגה, את זה אני יכול להצהיר".

 


פלקושצ'נקו, הפעם הילד נעצר (ערן לוף)

 

יואב כץ מלווה את שחקניו באופן צמוד במהלך שהותו בארץ, ובשבוע החולף ערך שיחות קבוצתיות ואישיות גם עם השחקנים שלא מרבים לשחק.

 

"חבל שלא סיימנו את זה, היינו שם אבל כמעט וזה לא מספיק. שהתחלנו לתקוף קריית שמונה הלכו לאחור אבל לנו זה לא הספיק. בשבוע הבא באותה שעה אהיה רגוע לאחר שנישאר בליגה", הוסיף הבעלים.

 

הישאם כיוואן שהוחלף נשמע מאוכזב לאחר המשחק: "יכולנו לעשות את זה אבל ספגנו גול בדקה ה-60 שהקשה עלינו מאוד. ידענו שקרית שמונה יהיו אגרסיבים ויתקפו בכל הכוח אבל הלכנו אחורה יותר מדי".

 

בשבוע הבא תגיע הפועל חיפה למשחק האחרון העונה, בבית נגד בני יהודה כשהיא חייבת לנצח. "לא מסתכלים על אף קבוצה אלא רק על עצמנו, אנחנו מכירים את הסיטואציות של הלחץ. ברור שלא נעים להיות עוד שבוע במתח אבל אני מקווה שנעשה את העבודה", הוסיף החלוץ.

 

חלק מהגורמים במועדון הפנו את האצבע המאשימה לדימיטרי באגה, במחזור הקודם בבלומפילד באגה ריצה עונש הרחקה והפועל חיפה שיחקה נהדר, ועם חזרתו ל-11 נפגע המשחק, יואב כץ הגיב לנושא ואולי רמז סימן לבאות: "זאת ספקולציה מעניינת, נכון שבשבוע שעבר שיחקנו הרבה יותר טוב אך זה לא הזמן לחפש אשמים, נבחן זאת בעתיד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי