אלי טביב רוצה את דגני, בריהון על סף סיכום

דגני. תפנית בעלילה?
דגני. תפנית בעלילה? |

הקשר יעבור תמורת חצי מיליון ש"ח, ובבית"ר מקווים כי יגיע לאימון הפתיחה

(גודל טקסט)

כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1 עוד בחודש פברואר, אלי טביב עקב חודשים רבים אחר יעקב בריהון, קשר עירוני ראשון לציון שעשוי עד מחר לחתום רשמית בבית"ר ירושלים. בנוסף מחכים בבית"ר להתפתחויות בנושא אוראל דגני, מגן/בלם  מכבי חיפה, בו מעוניינת גם הפועל תל אביב. בקבוצה מצפים לראות את רואדה מגיע לאימונים. אבל בסביבתו של השחקן לא עונים לטלפונים ובקבוצה יש חשש גדול שהשחקן יבריז.

 

 

בריהון, שיחגוג 23 בחודש הבא, כבש העונה 13 שערים בלגיה הלאומית ולטענת מקורביו עדיין לא נפגש עם בית"ר ירושלים כדי לסכם את תנאיו, אך בין בעלי המועדון מהבירה וראשי ראשון לציון כבר יש סיכום כי הקשר יעבור תמורת חצי מיליון שקלים.

 

 

לטענת גורמים בשני המועדונים, השאיפה היא שהעברתו לבית"ר ירושלים תתבצע עד מחר או לכל המאוחר ביום חמישי. בבית"ר אף לא שללו אפשרות שבריהון יגיע מחר לאימון הפתיחה אם יגיעו עמו במהרה להסכם. השחקן מיוצג על ידי ניר קרין, שבשעות הקרובות צפוי לשוחח עם ראשי בית"ר.

 

עוד במהלך העונה, כשפורסם כאן על התעניינותו של טביב בשחקן, טענו מקורביו של בריהון כי יהיה זה חלום עבורו לשחק בבית"ר ירושלים. בבית"ר מקווים כי רכישתו תהיה מוצלחת לא פחות מזו של עומר אצילי, שכזכור גם הוא הגיע מראשון לציון לפני שלוש עונות תמורת 700 אלף שקל, סכום מגוחך לנוכח הצלחתו של מי שענד את סרט הקפטן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי