אלי כהן נוטה לצרף את ז'וליו סזאר. סרדל יישאר?

ז'וליו סזאר
ז'וליו סזאר | צילום: דוברות הפועל חיפה

הברזילאי שנבחן בהפועל חיפה אמור לחתום. סער פדידה זוכה למחמאות

(גודל טקסט)

בהפועל חיפה ממשיכים להתכונן לקראת פתיחת העונה ומחנה האימונים באיטליה שייפתח ביום שלישי הבא. עד ההמראה לארץ המגף, בקבוצה מקיימים מדי יום שתי יחידות אימון, המשלבות אימונים במגרש לצד אימוני כושר בים.

 

שלשום ערכה הקבוצה את משחק ההכנה הראשון שלה, בו ניצחה 0:2 את הפועל עפולה משערים של שלומי ארבייטמן וסער פדידה, חלוץ הנוער שעלה העונה לשחק גם בבוגרים. גורמים במועדון התלהבו ממשחקו של החלוץ ואמרו: "סער מתאים לקבוצה כמו כפפה ליד, שחקן בית עם לב ענק שיעזור ויתרום במהלך העונה הארוכה".

 

 

למרות זאת, להפועל חיפה יש חלק קדמי עמוס מאוד, כאשר על שתי עמדות החלוץ יתמודדו שלומי ארבייטמן, מהראן לאלה וזארקו קוראץ', כאשר בסיטואציות מסוימות גם שחקן הרכש הקרואטי פיליפ יאזביץ' יכול לשחק בחוד.

 

יאזביץ'. גם הוא עשוי לשחק בחוד (דוברות הפועל חיפה)

 

לאחר עשרה ימי אימונים, אלי כהן יקבל בקרוב החלטה בעניינם של השחקנים הצעירים שנבחנים בקבוצה, כאשר שמם של דור כוכב שגדל במכבי חיפה ושלומי מוראד מוזכרים כאלו שיקבלו חוזה במועדון. היום יתחיל להתאמן שחקן הפועל ירושלים בעונה החולפת, איתמר כהן.

 

למחנה צפויים להמריא גם חיים מגרלשווילי ולירן סרדל, שטרם חתמו במועדון חרף סיכומים שהושגו. מקרובים לסרדל הדגישו כי השחקן עדיין מנסה לממש את האופציות הקיימות, אך הוסיפו: "לירן שחקן של הפועל חיפה לפני הכל".


עוד בחלק האחורי של הקבוצה, הפצועים ברונו פניירו ודור מלול לא ייקחו חלק במחנה האימונים כאשר מלול אף לא ימריא עם הקבוצה. אושרי רואש חזר לאימונים מלאים וצפוי לחתום על החוזה בזמן הקרוב.

 

מלול. יישאר בארץ וימשיך בטיפולים (איתן הנסברגן)

 

בגזרת הזרים, הקשר האחורי ז'וליו סזאר נחת בסוף השבוע והחל להתאמן עם הקבוצה, כאשר גם אדילסון בהייה לוקח חלק באימוני הקבוצה. לאחר החתמתם של פיליפ יאזביץ' והשוער פיט וולטהאוזן, שהצטרפו לברונו פניירו וזארקו קוראץ', בהפועל חיפה נוטים להחתים רק שחקן אחד מבין שני הברזילאים שנבחנים כעת ולהשאיר את משבצת הזר השישי פנויה, כאשר ההעדפה היא לסזאר שמשחק בחוליית הקישור האחורי ואמור לשחק לצידו של יוסי דורה.

 

שחקנים בקבוצה העידו לאחרונה שאלי כהן עדיין לא סגור על המערך איתו ירצה לפתוח את העונה, כאשר ההתלבטות היא בין 4-4-2 בשיטת היהלום לבין 4-3-3.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי