אלי כהן צפוי להישאר עונה נוספת כמאמן הפועל חיפה

הפועל חיפה חוגגת בסיום
הפועל חיפה חוגגת בסיום |

שוחח לאחר ההישארות עם הבעלים ואמר: "מקווה שהלב חזר לדופק סדיר"

(גודל טקסט)

הפועל חיפה הבטיחה את הישארותה בליגת העל אחרי התיקו הביתי 1:1 מול בני יהודה. הרבה לחץ ותסכול נפרקו באצטדיון סמי עופר עם שריקת הסיום.

 

מאמנה, אלי כהן סיכם: "זה התיקו המתוק בקריירה שלי. זאת סיטואציה שאתה תלוי בעצמך, אבל נמצאים עם חצי אוזן למשחק המקביל. זה מאד קשה ברמה המנטלית והפיסית. הגעתי להפועל חיפה כשהיא היתה מתחת לקו האדום ועמדנו במטרה להישאר בליגה". 

 

כהן המשיך: "מה שעמד לי בראש זה לסיים את המשחק עם ניצחון, עברו עלינו דקות קשות מאד בסיום, וחששנו לקבל את הגול השני. אבל כל זה לא משנה עכשיו. עברתי המון בכדורגל אבל זה היתה האתגר הגדול בקריירה שלי, בקבוצה עם הרבה בעיות. מועדון כזה גדול, צריך להישאר בליגה, זה המקום שלו".

 

אלי כהן ימשיך לדבריו לאמן בקבוצה: "הגעתי רק לפני עשרה מחזורים ואני חייב להודות לצוות וליואב כץ שעשו את הכל כדי שנישאר בליגה. יש לי חוזה לעוד עונה ומבחינתי אני ממשיך בהפועל חיפה". בסיום המאמן אף שוחח עם הבעלים יואב כץ השוהה בארה"ב ואמר לו: "מקווה שהלב לך חזר לדופק סדיר. תודה לך שנתת לי את ההזדמנות לעבוד כאן".

 

שחקן הקבוצה, יוסי דורה אמר בסיום: "ישנה הקלה מאוד גדולה. המשחק לא התפתח כמו שרצינו וקיווינו. ידענו שיהיה קשה כי בני יהודה באה משוחררת וכדי לשחק ספורטיבי. קיבלנו גול והיינו 50 מטר עם הראש בתוך האדמה, אבל שלומי ארבייטמן כבש, הוציא אותנו מהקבר והשאיר אותנו בליגה".

 

על התחושות, סיפר: "זה הרגיש טוב. הבנו שהקהל צוהל והבנו ש-0:1 לקריית שמונה, לאחר מכן היה 1:1 והיה חשוב לנו לא לספוג או שאם חס וחלילה עכו היו כובשים היינו יורדים ליגה ואסור לשכוח את זה – אבל אף אחד לא זוכר מה היה ומה קרה, הכי חשוב שהפועל חיפה נשארה בליגה".

 

על שיחתו עם אחיו שלומי דורה, מאמן קריית שמונה, אמר הקשר: "זה אח בכור שלי ואיחלתי לו בהצלחה. ידענו ששנינו נישאר בליגה, הרגשתי את זה. אל תקנאי בהורים שלי במה שעברו, היום היה המשחק הראשון שאבא שלי לא הגיע אליו העונה. אנחנו אנשים מאמינים והאמנו שהכל יהיה טוב".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי