אלירן עטר לא ישחק מול רעננה ובני סכנין

הירוקים שוב מחוייכים
הירוקים שוב מחוייכים |

החלוץ סובל מקרע חלקי ברצועת הקרסול. טוואטחה: "רוצה לשחק באירופה"

(גודל טקסט)

אלירן עטר, חלוץ מכבי חיפה, סובל מקרע חלקי ברצועות הקרסול, וינוח כעשרה ימים. עטר לא ישחק בוודאות בשני משחקי הליגה הקרובים נגד בני סכנין והפועל רעננה.

 

הירוקים סובלים ממכת פציעות – מארק ואליינטה, עטאא ג'אבר, איל משומר ועטר. המאמן רוני לוי ימשיך לתת מקום בהרכב לעיאד חבשי, קובי מויאל ואופיר קריאף. הקשר חן עזרא, שלא ימשיך בעונה הבאה, מבוקש בהפועל תל אביב.

 

 

המגן טאלב טוואטחה והסוכנת ויקי ואקנין ממשיכים בחיפושים אחר קבוצה שתקלוט אותו באירופה ולא נותנים בשלב זה אפשרות למעבר למכבי תל אביב חרף העובדה כי יזכה שם לשדרוג משמעותי בשכרו.

 

"יש לי חוזה במכבי חיפה וזה לא סותר את הרצון שלי לשחק באירופה. כל כולי נתון עכשיו למשימה של זכיה בגביע. אני מקבל מאוהדי הקבוצה המון הודעות תמיכה והתקשורת מגזימה כשהיא מתייחסת לקומץ שעושה רעש", ציין טוואטחה.

 

הקשר הפולני לודוביק אוברניאק שחתום על שער הניצחון המרהיב שיפר את סיכוייו להמשיך כשהוא מחזיק בחוזה לעונה הבאה. שחקנים בקבוצה טענו כי חסרונו של הקשר רומאריו פירס שלא שותף בשל כרטיסים צהובים הורגש היטב והוא צריך להמשיך בעונה הבאה כשגם קובי מויאל זכה למחמאות על משחק הלחימה וההקרבה שלו.

 


אוברניאק, טיל ששידרג את מעמדו (ערן לוף)

 

כבר במשחק הבא נגד הפועל רעננה ישוב להרכב החלוץ ההולנדי, גליינור פלט שהתאושש מפציעה על חשבונו של אלירן עטר שהוחלף. הבלם דקל קינן ספג כרטיס צהוב תשיעי ולא ישחק בעוד שבועיים נגד בני סכנין.

 

בעניין אחר, קבוצת טרום א' של מכבי חיפה זכתה בגביע המדינה לאחר שניצחה 1:12 את מכבי ת"א. נערים ג' של מכבי חיפה הפסידו בגמר הגביע 2:1 להפועל ת"א. המשחקים נערכו באיצטדיון הלאומי לשעבר ברמת גן. כל שחקני 4 הקבוצות ושופטי המשחקים חתמו לפני שריקת הפתיחה על אמנת השיוויון והסובלנות, לאחר שההתאחדות לכדורגל החליטה להציב במוקד משחקי גמר גביע המדינה בכל הגילאים (גברים ונשים) את נושא המאבק באלימות ובגזענות. טקס דומה ייערך גם בגמר גביע המדינה לבוגרים ובוגרות.

 


ילדי מכבי חיפה חותמים על אמנת השיוויון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי