אם בבני סכנין לא יתעוררו, צריך יהיה לסגור את דוחה

בן חיים מוקף בידי סדרני סכנין. אוהדים אגרופנים מחופשים לסדרנים
בן חיים מוקף בידי סדרני סכנין. אוהדים אגרופנים מחופשים לסדרנים |

שוב בלאגן, שוב פחד, שוב אלימות ובמקום בדק בית יש גלגול עיניים

(גודל טקסט)

שוב בלאגן בדוחה, שוב תחושת גועל, שוב אווירה שלא מזכירה משחק כדורגל אלא שדה קרב. רק שהפעם כשיו"ר סכנין, מוחמד אבו יונאס, יגלגל עיניים לשמיים ויברבר כמו שבראיון שנתן לאיתי שגב בשחקני חיזוק, אחרי המהומה מול בית"ר ירושלים ("אנחנו ביחסים טובים עם כולם ולמשחקי הבית שלנו באים אוהדים מכל הקבוצות. בית"ר? כנראה שהבעיה היא לא אצלנו") אנחנו כבר לא נאמין לו ולא נהנהן בשתיקה.

 

לא רק שסכנין לא עושה בדק בית, היא גם מתגאה באווירה המפחידה שדוחה מייצר. "נהרוס לכם את האליפות", הבטיחו בקבוצת המגזר עוד לפני שהמשחק החל. ולמה לא? הרי העונש שהם קיבלו בפעם הקודמת היה בעצם פרס: הקהל של בית"ר ירושלים לא הורשה להיכנס לדוחה. ייתכן שזה בדיוק העונש שיתקבל אחרי הדיון בעניינם של שתי הקבוצות, מכבי תל אביב וסכנין, בשבוע הבא.

 

 

קבוצה שאין לה אצטדיון העומד בתנאים המינימליים לארח (אנחנו כבר במאה ה-21) – דרכי גישה, חנייה, כרוז מתלהם, אוהדים אגרופנים המחופשים לסדרנים, כוח אבטחה שנראה מפוחד מהנעשה סביבו – אולי כדאי שתמצא לעצמה אצטדיון אחר. נכון שזה לא ספורטיבי שסכנין תארח נגיד בעכו או בקריית שמונה, אבל מצד שני כך זה לא יכול להימשך יותר.

 

והבלאגן בסכנין לפני משחק ובמהלכו הוא כלום לעומת מה שקרה בסיום המשחק. כולם מתעסקים במה עשה פרדראג ראיקוביץ', ביוסי אבוקסיס וחואן טוריחו, ומתעלמים מהעימותים שהיו בין הסדרנים (סליחה, אוהדים אגרופנים המחופשים לאוהדים) לשלומי אזולאי, ערן זהבי וטל בן חיים. וגם מתעלמים מהמעסה, איש צוות של סכנין, שבעט בשוער הסרבי של מכבי.

 

כך נראה סיום של משחק כדורגל בדוחה (ערן לוף)

 

ובמקום שבסכנין יתביישו בעצמם, במקום שאנשי המגזר כולו יתעסקו בהפקת לקחים, המהומה הפכה ליום חג עבור אחמד טיבי, שמשתלט בהגיגיו החבוטים על כלי התקשורת ורק ככה מישהו זוכר שהוא חבר כנסת. טיבי פשוט חי מליבוי יצרים (מה הוא עושה בשאר הזמן?).

 

הגיע הזמן שבסכנין יעשו בדק בית אמיתי, יקחו את הביקורת בצורה עניינית ויהפכו את דוחה לאצטדיון שנעים יהיה להיות בו. אבל בעצם כבר כתבנו ואמרנו את זה עשרות פעמים, אז כנראה שאין מנוס מלסגור את דוחה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי