אמיר כבירי מנהל מגעים להכנסת שותף עסקי

|

בעלי הפועל ת"א מחפש מימון. אכזבה מניקוליץ', טרייד עם בני יהודה מתבשל

(גודל טקסט)

הניצחון אתמול על הפועל חיפה שיפר את המוראל בהפועל תל אביב, אבל עובדי המועדון והשחקנים עדיין ממתינים לבשורות מהבעלים אמיר כבירי בנושא שכרם. כבירי השוהה בחו"ל בירך את המאמן גיא לוזון על הניצחון השני ברציפות ושוחח גם עם המנהל הספורטיבי אלי גוטמן.

על פי גורמים בסביבת המועדון כבירי מנהל מו"מ מול איש עסקים המתגורר באנגליה על הכנסתו כשותף על הבעלות בהפועל ת"א. במקביל מתנהלים שיחות מול חברת הבניה הסינית שתבנה את האצטדיון החדש והמתחם העסקי בבת ים בניסיון להכניס גם את הסינים לבעלות חלקית בהפועל תל אביב. 

גורם המקורב למועדון: "כבירי פועל לבדו והעומס בנושא הגרעון הכספי הענק ההולך וגדל יחד עם הקושי בהזרמת הכספים מחייב הכנסת שותף עסקי. מדברים על העברת עשרה מיליון שקלים מחברת הבנייה הסינית בכול אחת מחמש השנים הבאות".

בפן המקצועי, לוזון זוכה לשבחים רבים ונטען שהוא עובד הפוך מקודמו. בקבוצה מספרים כי הוא לא השמיע תירוץ אחד לחסרונם בשל פציעה של חן עזרא, מרקו סימיץ' וניקולס גורובסוב והכשיר שחקנים אחרים בעיקר כאלו שלא היו בתוכניות של גוטמן. שחקנים כמו גל שיש, קלאודיו בומבה, ישראל זגורי ודודו ביטון פורחים באימונים. 


לוזון. יכול להיות מרוצה (ערן לוף)

לוזון מאמין כי קבוצתו תגיע בסופה של העונה למקומות 3-4 ותהיה באירופה. המאמן מרבה לשוחח עם שחקניו ועל פי הנתונים שהעביר לגוטמן ולכבירי, נושא הכושר הגופני וכושר המשחק מצריך עבודה של שבועות ארוכים כדי להתקרב למה שקורה בהפועל באר שבע, מכבי תל אביב ומכבי חיפה. 

למאמן נאמר כי במידה והנושא הכספי ישתפר ויהיו מקורות כספיים עד חודש ינואר יוחלפו לפחות שני שחקנים זרים ויגיעו שני ישראלים כדי שהקבוצה תוכל להתמודד קרוב להפועל ב"ש ומכבי ת"א. האכזבה הגדולה היא מהקשר נמניה ניקוליץ' שהפך לאחד המאכזבים הגדולים מקצועית וקיימת הצעה לבצע החלפה עם בני יהודה תמורת הקשר אנטוניו מרסיץ'. ניקוליץ' שהוחלף אתמול במחצית יחד עם גורבסוב ושובשיץ' מועמדים להיפרד מהקבוצה בחלון ההעברות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי