אמיתי או מתחזה: לא ייתכן שכזה ברדק שייך לגוטמן

גוטמן. צריך לבדוק אם אין לו פאה
גוטמן. צריך לבדוק אם אין לו פאה | צילום: עדי אבישי

לוי תוהה מה קרה לסדר בהפועל ת"א, מחמיא לפרוייקט בטדי ובוחן את בכר

(גודל טקסט)

אין סיכוי שזו קבוצה של אלי גוטמן. פשוט לא יכול להיות שהדבר המבורדק הזה, שלא יודע מה הוא רוצה מעצמו, עובר אימונים שבועיים אצל הייקה המפורסם.

 

קבוצות של גוטמן זה סדר, שורות ישרות, כל אחד יודע מה תפקידו. ואילו זו הפועל ת"א שבה הבלמים לא זוכרים איך סוגרים, הקשרים מרחיבים את החורים והחלוץ חולה ואז בריא ומוחלף כשהוא משתעל. גם נקודה, במצבה, זה קצת יותר מדי.

 

 

אי אפשר לדעת מי בדיוק תגיע למחזור הבא ואיך להכין אותה לדרבי הגדול. ד"ר ג'קיל או מיסטר הייד? שלושת רבעי משחק היא נראתה גמורה, תת-גרוטאה ואז בתשע דקות היא התפוצצה והבקיעה שלישייה.

 

אני במקום גוטמן לוקח השבוע פסיכיאטר, ועובד עם כדורים ולא של משחק. מתחיל עם האדומים ולקראת סוף השבוע עובר לכחולים ובמינון גבוה. אם המאמן רוצה להציל את העונה, הוא חייב להחזיר את הסדר והמשמעת. קבוצה טקטית, סימן ההיכר שלו.

 

ואולי זה לא גוטמן, אלא מתחזה. שמישהו ימשוך לו בשיער ויבדוק שזו לא פאה.

 

איווניר. קריית שמונה חייבת להחליט איזה קבוצה היא רוצה להיות (דני מרון)

 

גם מוטי איווניר יצטרך אחרי עוד כמה משחקים כאלה לארגן לאיזי שרצקי בית הבראה שקט ולהתפלל להחלמה מהירה. קחו את המותחן אתמול, תוסיפו את התיקו הדרמטי של קריית שמונה בטדי נגד בית"ר, וגם היא חייבת להחליט איזו קבוצה היא רוצה להיות. ככה זה לא הולך. לא טוב ולא בריא.

 

בית"ר ירושלים השיגה ניצחון ראשון וקל. זה לא היה כוחות בערך מתחילת המשחק וזה רק הראה את ההבדלים הגדולים בינה לבין אשקלון. אחת פוזלת לחלק העליון והשנייה מתפללת להישאר בליגה. אצל רן בן-שמעון אולי לא היה אתגר לחלק ההגנתי, אבל לפחות אפשר היה להמשיך ולהכניס לעניינים את עידן ורד ושמעון אבוחצירה. בסוף בית"ר תצבור מוניטין של קבוצת השיקום הטובה בישראל. כדאי לה להתכונן לקלוט בעונה הבאה פליטים מהפועל ת"א, הם כבר מבררים היכן נרשמים.

 

עם כל הכבוד להפועל חיפה על ניצחון החוץ החשוב, ראיתי כמה דקות מהמשחק ואי אפשר היה לפספס את הנאיביות של אשדוד. כמה מהלכים יפים מלווים בסיום שלומיאלי. אם לא יגדלו שם שיניים ומהר, האשדודים יחזרו לפגוש את הרצליה וחברותיה הרבה יותר מהר מהמתוכנן.

 

בוזגלו. קבוצות חזרו עם הצגות ביבשת והתרסקו בליגה שלנו (אודי ציטיאט)

 

ופסקה לסיום על המשחק ביום שני בין מכבי חיפה להפועל באר שבע. ברק בכר יהיה חייב להוריד את שחקניו מהאולימפוס של סן סירו היישר אל הדשא בסמי עופר. להוציא את עייפות הטיסות, להשכיח את השרירים הכואבים ולהכניס בבחוריו כוחות מחודשים. לספר להם שהעונה רק החלה. בכר בטח זוכר מקרי עבר בהם קבוצות חזרו מהצגות ביבשת והתרסקו בגלל שלא הצליחו לבצע את הסוויץ'. לכן לחיפה יש הזדמנות לנצל תרדמת – רק אם וכאשר המאמן המצליח ייכשל.

 

 

   

   

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי