אסייג החליף את בנאדו, בלדוט ישמש כעוזרו

|

המאמן המפוטר של בני יהודה ויתר על שלוש משכורות. סרט הקפטן הוחזר לעזוז

(גודל טקסט)

אריק בנאדו, מאמן בני יהודה, סיים את תפקידו במועדון לאחר שהושגה פשרה כספית ויעזוב את הקבוצה. בנאדו יוותר על שלוש משכורות ואת השאר יקבל כפיצוי. הבעלים ברק אברמוב כינס את השחקנים לאיספה והודיע כי לא היה מנוס מפיטורי בנאדו. אברמוב ביקש מהשחקנים לצאת לדרך חדשה כבר ממשחק רבע גמר גביע הטוטו מול אשדוד.

יעקב אסייג סגר עד סוף העונה כמחליפו של בנאדו ועוזרו יהיה אסי בלדוט. אברמוב ואסייג החזירו את סרט הקפטן לאיציק עזוז.

מי שעוד סיים את תפקידו הוא מאמן הכושר דוד בובליל, שביקש להישאר נאמן לאריק בנאדו. לספורט 1 נודע שאבנר עיני, שהיה מאמן הכושר של הקבוצה הבוגרת בשנתיים האחרונות הוא המועמד המוביל לחזור ולאייש את התפקיד כאשר באופן זמני, ג'ורדי סעדה ממחלקת הנוער, יעביר את האימון מחר. 

נקודת השבר הגיעה כשבנאדו העביר אימון בוקר, אליו פרצו עשרות אוהדים שעצרו אותו, קיללו את המאמן וקראו לו לא להגיע יותר לשכונה. המאמן לא הגיב. "מועדון הכדורגל בני יהודה הגיע לכלל החלטה כי אין מנוס מביצוע שינוי בצוות המקצועי. אי לכך, הוחלט להיפרד מאריק בנאדו. המועדון מודה לאריק על תרומתו ומאחל לו הצלחה בהמשך דרכו", נמסר מהמועדון.


אבוקסיס. ישוב ביום מן הימים? (עדי אבישי)


בבני יהודה עדיין רוצים לראות את יוסי אבוקסיס עומד על הקווים. שני הצדדים יודעים שנכון לרגע זה המהלך לא ייצא לפועל, אבל רוצים להשאיר פתח לכך ובכל אופן, עם או בלי קשר לאורך החוזה עם אסייג, אברמוב קיבל בתחילת העונה החלטה אסטרטגית שאף בעל תפקיד במועדון לא יוחתם על חוזה מעבר לעונה הקרובה.

בסביבתו של אברמוב מעידים שהבעלים לא משדר לחץ ובטוח ביכולת הקבוצה לצאת מהמצב: "גם בעסקים לברק היו עליות וירידות והוא הפך את עסקיו להצלחה גדולה. גם כבירי טעה וספג תלונות. ברק לקח בחשבון כל סיטואציה אפשרית במטרה להיות פה שנים רבות". 

בלדוט. דמות אהודה בשכונה (אריאל שלום)

משה הרשקו, ששימש כעוזרו של בנאדו, זוכה להערכה רבה ע"י ברק אברמוב וקיבל הצעה לשמש תפקיד במחלקת הנוער. גם בנוער חוו פתיחת עונה קטסטרופלית כאשר רק ביום חמישי האחרון פוטר המאמן איציק ברוך. משה קונסטנטין, מאמן קבוצת נערים א' בין המועמדים כאשר לאברמוב מועמד נוסף, אותו הוא שומר קרוב לחזה. 

למרות הבעיות בקבוצת הנוער לא הכל שחור. בקרב ההנהלה והאוהדים ישנה שביעות רצון משדרוג המחלקה, כאשר בתקופה האחרונה הוקם מגרש לשיפור יכולות הכושר הגופני בעלות של למעלה מ-300 אלף שקלים. הוכחה נוספת היא שילובו של ירדן שועה בן ה-17, שצבר 25 דקות מול מ.ס אשדוד, ואילולא פציעה היה משתלב גם מול מכבי פתח תקווה בשבת האחרונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי