אצילי בתמונת ההרכב לב"ש, קליימן: הגיע הזמן שננצח

אצילי. הסאגה צפויה להסתיים מחר סופית
אצילי. הסאגה צפויה להסתיים מחר סופית | צילום: דני מרון

הקפטן עשוי לשוב ל-11, ואלפורט נפצע וצפוי להיעדר מספר שבועות

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים ערכה את האימון המסכם לקראת המשחק המסקרן מחר (שני, 20:55) נגד הפועל באר שבע, ובבירה יודעים כי אחרי ההפסד לסכנין במחזור הקודם עליהם לשוב למסלול הניצחונות ולהכניע לראשונה העונה את הפועל ב"ש.

"הגיע הזמן שננצח אותם. אם ניצחנו את מכבי ת"א בלומפילד, אין סיבה שלא ננצח את באר שבע בטדי", אמרו במועדון.

השוער בוריס קליימן ציין במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות: "הגיע הזמן לצבור נקודות נגד באר שבע. אנחנו מסתכלים על כל משחק בפני עצמו. לבאר שבע הפסדנו כבר פעמיים בליגה, ואני חושב שהגיע הזמן שננצח".

 

"כל קבוצה שתגיע לטדי, יהיה לה קשה. אם ננצח את באר שבע ומכבי, אז אנחנו כן נוכל להסתכל למעלה על המקומות הגבוהים יותר", התייחס לשדרוג בשאיפות.

 

לגבי הנבחרת והבכורה שערך ציין: "יש לנו בסגל המון שחקנים צעירים וטובים. אני חושב שאם לא הפציעה, גם אצילי היה מוזמן לנבחרת. יש לנו עוד חודשיים משחק ידידות במיאמי, אני מקווה ומאמין שיהיו עוד שחקנים בנבחרת, כי באמת מגיע להם".

במישור המקצועי, הקשר ההולנדי ארסניו ואלפורט נפצע אתמול באימון ועלול להיעדר בשבועות הקרובים. השחקן יערוך בדיקה שתאמוד את חומרת הפציעה. פציעתו של ואלפורט הכניסה כעת גם את עומר אצילי לתמונה יחד עם לידור כהן במאבק על משבצת הכנף הימני ב-11 של דראפיץ'. 

ואלפורט. נכנס לעניינים ונפצע (דני מרון)

באותו עניין, בבירה מתוחים לדעת מה יחליט אלי טביב באשר לזהות הקפטן, כאשר במידה שאצילי יפתח בהרכב ויענוד את הסרט זה עלול לסתום את הגולל על הפרשיה האחרונה. 

הבעלים ממשיך לעקוב אחרי עידו דוידוב ויעקב בריהון, כאשר בכל הנוגע לראשון נראה שטביב יתקשה מאוד להנחיתו בבית וגן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי